مرواید:

مردم استان ایلام و بخصوص شهرستان مهران در ایام اربعین زحمات زیادی کشیدند و خدمات زیادی را به زائرین ارائه نمودند

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۲:۲۲
کد خبر: ۴۹۱۱۶۹
مردم استان ایلام و بخصوص شهرستان مهران در ایام اربعین زحمات زیادی کشیدند و خدمات زیادی را به زائرین ارائه نمودند
ایجاد چندین بازارچه در دست اقدام است و در تلاش هستیم با رایزنی با طرف عراقی، آنها را در سریعترین زمان ممکن دایر کنیم.

به گزارش برنا- ایلام، محمدرضا مروارید استاندار ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن اشاره به نقش خبرنگاران رسانه های مختلف استان در پوشش اقدامات صورت گرفته در حماسه اربعین، تشکر از اقدامات خبرنگاران را یکی از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

وی هدف دیگر برگزاری این نشست را تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه برگزاری مراسم اربعین در استان بیان کرد.
استاندار ایلام در خصوص فضای استان در ایام اربعین اظهار داشت: حال و هوای استان در این ایام بسیار معنوی بود و شاهد صحنه هایی از ایثار و تلاش افرادی بودیم که به شکل گمنام زحمات زیادی را در راستای خدمات رسانی به زائرین کشیدند.
وی ضمن تشکر از مردم استان ایلام ابراز داشت: مردم استان ایلام و بخصوص شهرستان مهران در ایام اربعین زحمات زیادی کشیدند و خدمات زیادی را به زائرین ارائه نمودند. 
رئیس ستاد اربعین استان ایلام به ایجاد دبیرخانه ستاد اربعین در کشور خبر داد و اظهار داشت: با ایجاد دبیرخانه، اقدامات مرتبط با ستاد اربعین با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
وی همچنین به ردیف بودجه اربعین در قانون بودجه سال 1396 اشاره و گفت: این کار بسیار مهم و ارزنده است و با استفاده از اعتبارات این ردیف، می توانیم بخشی از مشکلات زیرساختی اربعین را مرتفع نمائیم.
مروارید در خصوص بازگشایی مرز چیلات اظهار داشت: در تلاش هستیم با برگزاری جلساتی با طرف عراقی در محل مرز چیلات، این مرز را در اسرع وقت باز کنیم و در اربعین سال آینده از آن استفاده کنیم.
وی در خصوص دلایل انتخاب مهران از سوی اگثر زائران گفت: مهران به دلایلی از جمله نزدیکی به عتبات عالیات برای آنان جذابیت دارد و باید تلاش کنیم زیرساخت های مناسب را برای تردد آنان از مرز مهران مهیا کنیم.
استاندار ایلام در خصوص ایجاد بازارچه در مرز با عراق ابراز داشت: ایجاد چندین بازارچه در دست اقدام است و در تلاش هستیم با رایزنی با طرف عراقی، آنها را در سریعترین زمان ممکن دایر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز