انتصاب سرپرست جدید حج و زیارت استان ایلام

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۰:۵۱
کد خبر: ۴۹۴۲۳۷
انتصاب سرپرست جدید حج و زیارت استان ایلام
طی حکمی از سوی سازمان حج و زیارت آقای سید ابراهیم اسداللهی به عنوان سرپرست حج و زیارت استان ایلام منصوب گردید.

برنا- ایلام طی حکمی از سوی سازمان حج و زیارت آقای سید ابراهیم اسداللهی به عنوان سرپرست حج و زیارت استان ایلام منصوب گردید.

در این حکم آمده است :

جناب آقای سید ابراهیم اسدالهی

سلام علیکم

    با عنایت به تعهد ،تخصص وتوانمندی جنابعالی در امور حج و زیارت، به موجب این ابلاغ  به عنوان «سرپرست حج و زیارت استان ایلام» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه ا... الاعظم (ارواحنا فداه) و توجه به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و به کارگیری تمام استعداد و توان خود توأم با هماهنگی  و همکاری  با کلیه حوزه ها  در پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران بیت ا... الحرام و اعتاب مقدسه و نیز حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

اسداللهی پیش از این در سمت های سرپرست اداره حج و زیارت استان هرمزگان؛ رئیس اداره آموزش و مطالعات سازمان؛ عضو صاحب نظر و مسئول دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته های 5 گانه؛ کارشناس مسئول امور هماهنگی استانها و مناطق هفتگانه اداره کل بازرسی سازمان حج و زیارت منشاء خدمات ارزنده ای بوده اند.

پیش از این نیزغلامرضا ممیز عهده دار این مسئولیت بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز