انتصاب مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام به عنوان رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان ایلام

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۸۹۹
انتصاب مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام به عنوان رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان ایلام
امر به معروف ونهی از منکر تنها مختص جامعه ومردم نیست وباید به طور قاطع و در سطح بالاتر و جدی تر دربین ادارات ومسئولین برقرار واجرا شود.

به گزارش برنا- ایلام،-در جلسه ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر استان ایلام،حجت الاسلام محمدفتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از سوی آیت الله محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف ونهی منکر استان ایلام به عنوان رئیس این ستاد در شهرستان ایلام منصوب شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد فتاحی گفت: قطعا تلاش های صورت گرفته در زمینه امر به معروف ونهی از منکر در استان ایلام باعث رشد منفی منکرات شده است ولی نباید امربه معروف ونهی از منکر تنها در تذکر و در درجات بالاتر با برخورد قانونی خلاصه کنیم،بلکه باید با تحقیق و به استفاده از علوم روانشناسی و استفاده از جدیدترین روش های تاثیرگذاری بر افراد،فرهنگ سازی وهمچنین استفاده از افراد خاص وسرشناس فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر را در تک تک افراد جامعه نهادینه کنیم وآنگاه شاهد ثمر دادن امر به معروف ونهی از منکر باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: در جامعه برای افرادی که وظیفه مهم وخطیر امر به معروف را دارند، باید پشتوانه قانونی ومردمی محکم ایجاد کنیم تا تاثیر امر به معروف ونهی از منکر بیشتر وملموس تر نمایان شود.

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان ایلام گفت: امر به معروف ونهی از منکر تنها مختص جامعه ومردم نیست وباید به طور قاطع و در سطح بالاتر و جدی تر دربین ادارات ومسئولین برقرار واجرا شود.

وی در ادامه گفت: شناسایی افراد شاخص دینی ومذهبی وتاثیر گذار،ایجاد بستر وزمینه مناسب برای تبلیغات موثر و مداوم اسلامی و فرهنگ سازی مناسب امر به معروف ونهی منکر را از دیگر موارد مهمی دانست که باید برای آنها برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

حجت الاسلام فتاحی در پایان آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام را برای استفاده ظرفیت های بالقوه این اداره را برای استفاده در این ستاد و وظیفه خطیر آن اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز