بازدید مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان استان ایلام از شهرستان سیروان

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۶:۲۶
کد خبر: ۴۹۸۹۱۲
بازدید مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان استان ایلام از شهرستان سیروان
بهروز حیدرزاده با حضور در شهرستان سیروان و دیدار با فرماندار و امام جمعه این شهرستان به پیگیری مشکلات حوزه ورزش و امور جوانان ودیدار با دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان و رؤسای هیئت های ورزشی از دیگر برنامه های مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان به شهرستان سیروان بود

به گزارش برنا- ایلام -مدیرکل ورزش و جوانان اظهار داشت: رفع مشکل زیرساختهای ورزشی در شهرستان سیروان نیازمند تعامل و تلاش دو سویه فرمانداری و ورزش و جوانان است

وی افزود : سیروان یکی از شهرستان های تازه تأسیس استان است و با توجه به اینکه در گذشته نیز از زیرساختهای ورزشی مناسب محروم بوده است ، پس از ارتقاء به شهرستان هنوزنتوانسته  به تناسب سایر شهرستانها از امکانات کافی و حداقلی برخوردار شود .
حیدری زاد گفت : رفع مشکلات زیرساختی شهرستان در حوزه ورزش نیازمند تعامل و تلاش دو سویه فرمانداری و مجموعه ورزش و جوانان است و در صورت تخصیص اعتبار ما تمام تلاش خود را برای بهره برداری هر چه سریع تر پروژه های بکار خواهیم گرفت .
حیدرزاده در حاشیه این نشست در پاسخ به خبرنگاران در خصوص وضعیت ساختمان اداری ورزش و جوانان هم گفت : تا کنون هیچ زمینی برای احداث ساختمان اداری در اختیار ما قرار نگرفته است ، اما در صورت تأمین زمین نسبت به ساخت ساختمان اقدام خواهیم کرد .
وی اضافه کرد : بر خلاف گفته یکی از رسانه ها اداره ورزش و جوانان مستأجر نیست و ساختمانی که در ان سکونت دارد متعلق به مجموعه ورزش و جوانان است و سالن ورزشی موجود هم به دلیل محرومیت شهرستان به بخش خصوصی واگذار نشده است .
 
مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سیروان هم به بیان مشکلات و راهکارهای حل مشکلات جوانان شهرستان پرداختند .
حجت الاسلام و المسلمین موسوی در این نشست گفت : جوانان مهمترین عنصر یک جامعه هستند و خدمت به جوانان مجاهدت در راه خداست.
ایشان از مسئولین ذیربط خواست نسبت به توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان توجه بیشتری داشته باشند زیرا این عامل آنها را از دام وسوسه های شیطان بدور نگه می دارد.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز