مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام :

حقوق شهروندی اصرار بر رعایت درست قانون است

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۹۳۷۴
حقوق شهروندی اصرار بر رعایت درست قانون است
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام وظیفه مداری، رعایت وجدان کاری، صداقت با مردم، پرهیز از افراط و تفریط، جلوگیری از رانت خواری و متنبه نمودن قانون شکنان را نمونه هایی از مصادیق رعایت درست قانون و حقوق شهروندی دانست.
به گزارش برنا- ایلام -علی بیرانوند در این جلسه با اشاره به تضییع حقوق شهروندی در دوران ستم شاهی  گفت: یکی از ابعاد مهم شکل گیری انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی به عنوان مرجع دفاع از حقوق ملت و جلوگیری از تضییع حقوق آنها بود که به رهبری امام عظیم الشان ( ره ) هوشمندانه رقم خوردوبر همین اساس شهروندان از آن پس سرنوشت خویش را رقم می زدند.

وی با اشاره به این که جامعه ی هدف ما در آموزش و پرورش، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا هستند افزود:بنابراین آموزش پرورش این دستگاه عظیم در نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق شهروندی و صیانت از آن در جامعه تاثیرگذار ترین می باشد.

ایشان آموزش و پرورش را دستگاهی فرهنگ ساز دانست و گفت: ما باید در تمام برنامه های اجرایی از حقوق مردم حمایت کنیم و تلاش نماییم شان و کرامت انسانی آنان حفظ شود. و با رعایت مقررات و اصلاح آن راه را بر مردم تسهیل کنیم.

بیرانوند رعایت حقوق شهروندی را در اجرای درست قانون بیان کرد و افزود: وظیفه مداری، رعایت وجدان کاری، صداقت با مردم، پرهیز از افراط و تفریط، جلوگیری از رانت خواری و متنبه نمودن قانون شکنان را نمونه هایی از مصادیق آن است.

در ابتدایی این جلسه افشار باقرآبادی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان هدف از برگزاری این جلسات را هم اندیشی و هم افزایی در خصوص راهکارهای مناسب و قابل اجرا در رعایت حقوق شهروندی، ترویج و گسترش فرهنگ رعایت حقوق شهروندی، کاهش تخلفات اداری، برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم و حفظ کرامت آنان و آگاه سازی مردم از حقوق و تکالیف خود عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز