اعلام آمادگی استاندار واسط برای تداوم اعزام کارآموز به مراکز فنی و حرفه ای ایلام

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۵:۳۳
کد خبر: ۵۰۰۷۹۹
اعلام آمادگی استاندار واسط برای تداوم اعزام کارآموز به مراکز فنی و حرفه ای ایلام
وجود مرز مشترک، نزدیکی مسافت و سایر پارامترهای موجود در بین دو استان باعث شده بتوانیم خدمات بیشتری به هم ارائه دهیم.

به گزارش برنا- ایلام ؛ مهندس «مالک خلف وادی» در مراسم اختتامیه دوره آموزش جوشکاری آرگون ویژه کارآموزان بین‌المللی و تقدیر از مدال آوران هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اظهار کرد: امروز بسیار خوشحالم که شاهد به ثمر رسیدن یکی از تفاهم‌نامه‌های منعقده بین استانداری ایلام و واسط هستم که در سال گذشته در راستای گسترش روابط فی مابین صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم در آینده شاهد نتایج عملی بیشتری از این روابط باشیم، افزود: تمام زمینه‌های لازم برای ایجاد روابط و تعامل بین این دو استان فراهم شده است.

استاندار واسط با تاکید بر اینکه روابط موجود خصوصا روابط خانوادگی و فرهنگی فی مابین مردم در استان‌های ایلام و واسط زمینه را برای کار بیشتر فراهم کرده است، عنوان کرد: وجود مرز مشترک، نزدیکی مسافت و سایر پارامترهای موجود در بین دو استان باعث شده بتوانیم خدمات بیشتری به هم ارائه دهیم.

مالک خلف وادی تصریح کرد: من به عنوان شخص اول استان واسط اعلام می‌‎کنم که تنها کشوری که با جدیت و قاطعیت با عراق همراه است و از ما پشتیبانی می‌کند ایران است و تنها دولتی که خواهان حاکمیت خیر در عراق است جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه جمهورس اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها به خصوص سیاسی، نظامی و اقتصادی از ما پشتیبانی می کند، ادامه داد: روابط بین دو استان و دو کشور روابط حسنه‌ای است که امیدواریم با تعامل بیشتر بتوانیم از خدمات موجود در ایران استفاده کنیم.

استاندار واسط یادآور شد: ما خواهان ارتباطات و همکاری های بیشتر با ایلام هستیم و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک در حوزه های مختلف کارآموزان ما بهره‌مند شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز