حیدرزادی خبرداد:

دومین جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان ایلام برگزار شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۷:۳۱
کد خبر: ۵۰۳۶۰۳
جلسه کمیته ورزش ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور اعضای کمیته در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار شد. برگزاری مسابقات ورزشی، نشست های اعضای سازمان های مردم نهاد با مسئولین و اردوهای هویتی گردشگری از جمله مصوبات این نشست بود

به گزارش برنا- ایلام-حیدرزاده  مدیرکل ورزش وجوانان انقلاب اسلامی را مولود تفکرات ناب اسلامی و مردم سالارانه خواند و گفت : ریشه های هر رویداد تاریخی مسیر حرکت بعدی آنرا مشخص می کند . انقلابی که بر گرفته از حرکت عظیم مردمی باشد و تفکرات مختلف برای هدفی مشترک با محوریت اسلام گرد هم جمع شده باشند همیشه مردمی خواهد ماند و همه لایه های جامعه برای تداوم آن تلاش می کنند .

وی افزود : برنامه های ورزشی و فرهنگی استان ایلام باید بر اساس روز های نامگذاری شده از سوی ستاد گرامیداشت دهه فجر پیش بینی و ابلاغ شوند تا حفظ وحدت در تمام برنامه ها صورت پذیرد .
حیدرزاده همکاری ، تعامل و هماهنگی بین اعضای کمیته ورزش و جوانان را ضروری دانست و گفت : با بسیج منابع در اختیار دستگاههای مختلف و استفاده از توان فکری و اجرایی نهادها برنامه های قابل توجهی در سطح استان اجرا خواهد شد
وی گفت : در این ایام علاوه بر فعالیت هیئتهای ورزشی برای ایجاد نشاط وشادابی در بین کارمندان نیز مسابقات متعددی ویژه بانوان وآقایان شاغل در دستگاههای اجرایی استان برگزار می شود.

 

حیدرزاده ادامه داد : در حوزه جوانان نیز با بهره مندی از توان مردمی سازمان های مردم نهاد برنامه های متنوعی مانند اردوهای هویتی گردشگری، نشست جوانان با مسئولان ارشد استان و نمایشگاه دستاوردهای سمن ها پیش بینی شده است .
وی تصریح کرد : یکی از مهمترین برنامه های این کمیته در این ایام ارج نهادن به شهدا و خانواده های معظم شهداست و غبارروبی مزار این عزیزان و دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار و به ویژه خانواده های شهدای مدافعین حرم یکی دیگر از برنامه های کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر است .
مدیر کل ورزش و جوانان گفت : جلسه بعدی کمیته ورزش و جوانان با حضور دستگاه های اجرای عضو ستاد در روز یکشنبه 26 /10 /95 برگزار خواهد شد .
مهرداد جنگلی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گفت : شهرستان های تابعه استان برنامه های پیشنهادی خود در حوزه ورزش به مناسبت گرامیداشت دهه فر را اعلام کرده اند و هماهنگی های لازم جهت اجرای این برنامه ها با مشارکت هیئت های ورزشی در حال انجام است .
وی افزود : مسابقات ورزشی کاکنان دولت در سه رشته ورزشی برگزار خواهد شد و در اجرای برنامه های ورزشی عدالت جنسیتی مورد توجه قرار خواهد گرفت .
قاسمی معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان از برنامه های ویژه کارکنان این اداره کل خبر داد و گفت : در کنار فعالیتهای عمومی که همه جوانان و ورزشکاران استان امکان شرکت در آنها دارند، برنامه ریزی جهت بهره مندی از حضور خانواده های همکاران و بازنشستگان این نهاد صورت خواهد گرفت .
وی بیان کرد : معرفی دستاوردهای انقلاب در استان ایلام در حوزه های ورزش و جوانان نیز باید در اولویت قرار گیرد و خدمات نظام جمهوری اسلامی نظیر احداث باشگاه و سالن های ورزشی و جذب نیروی انسانی برای همه شهرستان ها و برخی از بخش ها باید برای مردم توضیح داده شود .
شهناز قبادی هم از برنامه های ورزشی ویژه بانوان گفت و توضیح داد : برنامه کوهنوردی بانوان، مسابقات شنا و چند رشته ورزشی دیگر از جمله فعالیتهای پیش بینی شده برای اجرا در دهه مبارک فجر است .
مسئول ورزش بانوان افزود : در برنامه ریزی فعالیت های ویژه بانوان سعی بر این است که برای تمام رده های سنی برنامه ورزشی متناسب با آن سن برگزار شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز