استاندار ایلام;

محیط ها ی اداری از نظر اعتیاد کارمندان و کارگران به مواد مخدر غربال شوند

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۶:۱۶
کد خبر: ۵۰۶۴۳۶
محیط ها ی اداری از نظر اعتیاد کارمندان و کارگران به مواد مخدر غربال شوند
با تلاش های صورت گرفته آمار سازمان های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حال افزایش است.

به گزارش برنا-ایلام-استاندار ایلام در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:  با درایت مقام معظم رهبری، موضوع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد در کانون توجه مسؤلان نظام قرار گرفته است.

وی ضمن تأکید بر پیگیری جدی موضوع مبارزه با مواد مخدر در سطح استان، ابراز داشت: فرمانداران نیز در شهرستان ها موضوع مبارزه با مواد مخدر را با جدیت پیگیری کنند.
مروارید در این جلسه، از مجموعه مدیران اجرایی استان خواست با هماهنگی با سازمان های متبوع خود نسبت به جذب اعتبارهای در نظر گرفته شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.
رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر همچنین به موضوع پاکسازی فضاهای آموزشی از مواد مخدر اشاره و ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم محیط آموزش و پرورش از این حیث از همه جا سالم تر باشد.
وی در خصوص رسوخ پدیده اعتیاد به محیط های کارمندی و کارگری نیز ابراز داشت: با هماهنگی دستگاههای مسؤل، این محیط ها از نظر اعتیاد کارمندان و کارگران به مواد مخدر غربال شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این جلسه، اظهار داشت: کاهش کشفیات مواد مخدر علی رغم پیگیری های روزافزون، نشانه کاهش ورود مواد مخدر به ایلام و ناامن شدن استان برای قاچاقچیان مواد مخدر است.
وی ضمن تأکید بر اهمیت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ابراز داشت: با تلاش های صورت گرفته آمار سازمان های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حال افزایش است.
کلانتری در این جلسه اضافه کرد: موضوع مبارزه با مواد مخدر، زنجیره ای است و دستگاههای مرتبط با این موضوع هر کدام در راستای وظایف خودشان انجام وظیفه می کنند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز