عسکری:

دستگاه های اداری ایلام پیگیر جذب تسهیلات اشتغالزایی از صندوق مهر امید شوند

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۳:۰۷
کد خبر: ۵۰۶۵۰۴
دستگاه های اداری ایلام پیگیر جذب تسهیلات اشتغالزایی از صندوق مهر امید شوند
تلاش دولت ایجاد تحول در بخش اقتصادی و اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم با هماهنگی و همکاری بین بخشی قدم های مثبتی در استان برداشته شود

به گزارش برنا-ایلام، دکتر حشمت اله عسگری معاون اقتصادی استانداری ایلام روز یکشنبه در نشست بررسی تفاهم نامه های صندوق مهر امید استان اظهار کرد: اعتبارات خوب و ارزان قیمت طی تفاهم نامه های ملی به دستگاه هایی نظیر بهزیستی، مواد مخدر، ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی، تاکسی رانی،شیلات و ارتباطات و فناوری اختصاص یافته که باید مدیران این دستگاه نسبت به معرفی پرونده برای جذب این اعتبارات اقدام کنند. 

وی افزود: جذب اعتبارات اختصاص یافته نقش مهمی در رونق و توسعه کسب و کارها دارد و به نوعی محرک اقتصادی بشمار می رود. 
وی تاکید کرد: تلاش دولت ایجاد تحول در بخش اقتصادی و اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم با هماهنگی و همکاری بین بخشی قدم های مثبتی در استان برداشته شود.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان ایلام نیز در این نشست گفت: این تفاهم نامه ها در سطح ملی رد و بدل شده اند و اعتبارات بسیار خوبی در این بخش اختصاص یافته است.
جعفر شرفخانی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان 195 میلیون تومان،سازمان زندانها 460میلیون تومان، فنی و حرفه ای 50 میلیون تومان، شیلات 100 میلیون تومان و ...سهم استان است. 
وی تاکید کرد: بیشتر این دستگاه ها پرونده های مورد نظر را تکمیل و برای جذب اعتبارات معرفی کرده اند که پس از بررسی اعتبارات مورد نظر پرداخت می شود. به گزارش ایرنا، در ادامه این نشست اعضا به ارائه گزارشی در خصوص مسائل و مشکلات خود در زمینه جذب تسهیلات صندوق پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز