استارت آپ گردشگری و صنایع دستی در استان ایلام برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۴:۵۵
کد خبر: ۵۰۹۵۲۲
استارت آپ گردشگری و صنایع دستی در استان ایلام برگزار می شود
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام از سومین جلسه کمیته راهبردی رویداد کارآفرینی جهت برگزاری استارت آپ گردشگری و صنایع دستی در استان ایلام خبر داد .

به گزارش برنا " عبدالمالک شنبه زاده"مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار داشت :  جلسه کمیته راهبردی با موضوع استارآپ گردشگری و صنایع دستی به ریاست دکتر عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور مدیران کل مرتبط برگزار گردید .

وی افزود : در این جلسه که مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، پارک علم و فناوری استان، معاون پژوهشی دانشگاه ایلام  و کارگزار توسعه اشتغال استان(طرح تکاپو) و نماینده شرکت مجری استارت آپ حضور داشتند ، میزان پیشرفت برنامه های اجرایی این رویداد بررسی گردید.

شنبه زاده تصریح کرد : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بر اجرای هر چه بهتر و با کیفیت رویداد تاکید کرده و حمایت کامل استانداری را از اجرای این رویداد اعلام داشت.

شنبه زاده اضافه کرد :مقرر گردید هماهنگی لازم با حامیان برگزاری رویداد انجام شده و تبلیغات و اطلاع رسانی هر چه سریعتر شروع و جلسات همفکری و کارگاههای پیش رویداد در سطح استان برگزار شود.

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام ادامه داد : این رویداد در تاریخ ۴ و ۵ و  ۶ اسفند ماه سال جاری با محوریت گردشگری و صنایع دستی در سطح ملی در شهر ایلام برگزار می گردد..

 

نظر شما