فرماندار دهلران:

عملکرد دولت تدبیر در دهلران درخشان است

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۳:۲۲
کد خبر: ۵۱۵۵۰۰
عملکرد دولت تدبیر در دهلران درخشان است
دولت تدبیر و امید در راستای شکوفایی ،افزایش تولید و اشتغال و بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت های آب و خاک منطقه در حوزه سرمایه گذاری های خوبی انجام و در دستور کار دارد که رونق اقتصادی منطقه را در پی دارد.

سید حسینعلی موسوی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت زینب(س) گفت: عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف این شهرستان با توجه به حجم کارهای انجام شده وسرمایه گذاری های انجام شده درخشان و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی 62 پروژه این شهرستان در دهه فجر افزود: هزینه 6 هزار میلیارد ریال برای این پروژه ها نشان از توجه دولت به این شهرستان و ظرفیت های آن در جهت توسعه وپیشرفت است.

فرماندار دهلران به هزینه اعتباری بیش ازپنج هزار میلیارد ریال در پروژه های آب و خاک این شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید در راستای شکوفایی ،افزایش تولید و اشتغال و بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت های آب و خاک منطقه در حوزه سرمایه گذاری های خوبی انجام و در دستور کار دارد که رونق اقتصادی منطقه را در پی دارد.

موسوی به طرح احیای 50 هزار هکتاری دهلران با اعتباری بالغ بر 8هزار میلیارد ریال اشاره و تصریح کرد:33 زهرا هکتار از این میزان در حال انجام است و 15 هزار هکتار آن آماده بهره برداری با حضور مسئولان کشوری و استانی می باشد.

وی به هزینه اعتباری بیش از 55 میلیارد ریال در حوزه بهداشت ودرمان شهرستان اشاره و افزایش پزشک عمومی و متخصص شهرستان،راه اندازی سی تی اسکن،رادیولوژی و زایشگاه در بیمارستان شهدا و ساخت 10 خانه بهداشت با اعتبار 12 میلیار ریال از دیگر خدمات واقدامات دولت در این حوزه برشمرد.

فرماندار دهلران سامانه گرمسیری و کلنگ زنی شبکه های آبیاری پایین دست سد میمه را یادآور شد و گفت: این طرح ها نیز منجر به تحول در حوزه کشاورزی شهرستان خواهد شد.

موسوی اجرایی شدن 12 کیلومتر از مسیر دو بانده کردن محور دهلران به اندیمشک را از دیگر خدمات دولت در حوزه راه های شهرستان دانست و گفت: برای این مسیر0 12 کیلومتری اعتباری بیش از دوهزار و 500میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

 

وی سپس به مشکلات عمران شهری دهلران اشاره وافزود: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی و تلاش و جدیت و با همکاری شورا و شهرداری مشکلات عمران شهری در خصوص فضاهای سبز، مبلمان شهری،ساماندهی ورودی و خروجی شهر و آسفالت معابر را ظرف یکسال آینده حل کنیم و شاهد ارتقاء خدمات در حوزه عمران شهری برای رفاه شهروندان باشیم.

فرماندار دهلران هم افزایی و انتقادات و پیشنهادات سازنده و مشارکت مردم را از فاکتورهای مهم توسعه و پیشرفت برشمرد و گفت:همه باید تلاش و همت داشته باشند تا شهرستان بیش از پیش در سایه تعامل و وحدت توسعه یابد.

موسوی گفت: مطالبات مردم شهرستان در خصوص مرز چیلات و فرمانداری ویژه نیز پیگیری می شود.

وی در پایان به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات و احساس مسئولت در انتخاب اصلح از موضوعات مهمی است که باید مد نظر باشد و با انتخاب خود و حضور و مشارکت در این امر مهم در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز