باحضور مردم ومسئولین:

مراسم جشن انقلاب در بخش کارزان شهرستان سیروان برگزارشد

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۶:۲۰
کد خبر: ۵۱۶۲۲۴
مراسم جشن انقلاب در بخش کارزان شهرستان سیروان برگزارشد
بیان خدمات نظام باعث دلگرمی، شکوه و عظمت در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- در پنجمین روز از دهه فجر، مراسم جشن انقلاب در بخش کارزان از توابع شهرستان سیروان با حضور فرماندار، امام جمعه سیروان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم برگزار گردید.

در این مراسم که توسط کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان سیروان برگزار گردید صباح فیضی بخشدار کارزان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش کارزان پرداخت .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین روح الله شاهمرادیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام با تبریک دهه فجر گفت: یکی از شاخص های اصلی انقلاب اسلامی رویکرد الهی و توحیدی است.

وی اظهار کرد: این رویکرد باعث ماندگاری و حفظ انقلاب شده بطوری که امروز ایران بعنوان یکی از 10 ابرقدرت جهان تبدیل شده است  وی افزود : آمریکا و سایر دشمنان انقلاب همیشه تلاش کرده اند به این نظام ضربه وارد کنند اما نتوانسته اند به مقاصد خود دست یابند.

شاهمرادیان با بیان اینکه خدمات نظام را بایستی برای مردم بازگو کرد، گفت: بیان خدمات نظام باعث دلگرمی، شکوه و عظمت در جامعه می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز