جلسه شورای ورزش شهرستان ملکشاهی برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۱:۳۴
کد خبر: ۵۲۱۶۳۴
جلسه شورای ورزش شهرستان ملکشاهی برگزار شد
ولین جلسه شورای ورزش شهرستان ملکشاهی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، قاسمی فرماندار ، جعفریان شهردار بخش دلگشا ونمایندگان دستگاه های دولتی وهیئت های ورزشی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

 

به گزارش برنا-ایلام بهروز حیدرزاده مدیر کل ورزش وجوانان ایلام اظهار داشت : فرصت را غنیمت می شمارم بدلیل حضورپیشکسوت ورزش به عنوان نماینده دولت در شهرستان ملکشاهی که با نگاه ورزشی مثبت ایشان می توان برای ورزش شهرستان ملکشاهی اینده خوبی پیش بینی کرد .
وی تصریح کرد : رسم بر این است در شورای ورزش استان استاندار به عنوان رئیس شورا در جلسه ومدیر کل ورزش و جوانان به عنوان دبیر شورا می باشد اما اکنون در شهرستان فرماندار به عنوان رئیس ومدیر ورزش و جوانان شهرستان به عنوان دبیر جلسه هستند وحضور اینجانب به عنوان میهمان در این جلسه حضور دارم .
حیدرزاده اضافه کرد : این اولین جلسه شورای ورزش در شهرستان است که برگزار می شود ، اعضای شورا باید بصورت خود جوش در این جلسات حضور یابند چون ورزش امروز در جهان به عنوان یک صنعت ویک سرمایه ملی است وبا آن می توان دلاوریهای جوانان کشور اسلامی و انتقال فرهنگ ایران به جهانیان انعکاس دهیم .
وی گفت : در ابتدای مدیریت اینجانب ملکشاهی اولین شهرستانی بود که مورد بازدید قرار گرفت چون دغدغه شما دقیقا دغدغه بنده نیز هست ومتاسفانه مدیران دولت تدبیر وامید با مشکلات اعتبارات کار خود را آغاز کردند .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد : شهرستان ملکشاهی از لحاظ سرانه فضای ورزشی به نسبت جمعیت در قیاس با شهرستان های دیگری وضعیت منسبی دارد اما به دلیل پراکندگی این فضا ها در بعضی از اماکن هنوز بطور مطلوب قابل استفاده نمی باشند اما در بعضی از بخشها که استعدادهائی بالقوه ای دارند افزایش فضای ورزشی مورد نیاز است .
حیدرزاده ادامه داد :استان ما از لحاظ منابع خدادادی جزء استانهای برخوردار هستیم وبه دلیل عدم بهره وری کامل ومناسب از این منابع در ردیف استانهای کم برخوردار قرار گرفته ایم و امیدواریم حضور نماینده استان در کمسیون انرژی باعث رشد وتوسعه ورزش استان از طریق جذب منابع مالی وزارت نفت برای ورزش باشد .
بهروزحیدرزاده در پایان با پاسخ به سوالات اعضای حاضر بیان کرد : طرح آمایش که چندین ماه در دستور کار کارشناسان ما قرار گرفته در آینده به اجرا در خواهد آمد و در تلاش برای ایجاد فضای اداری مناسب اداره ورزش و جوانان شهرستان ورفع نیاز های مالی هیئت های ورزشی هستیم وهیئتهای ورزشی نیز برای تقویت بنیه مالی خود نباید به این کمکها اکتفا کند وخود جوش بدنبال کمکهای خیرین باشد تا بتوانیم ورزش شهرستان ملکشاهی را به مسیر توسعه هدایت کنیم .
در پایان جلسه قاسمی تشریح کرد : مدیر کل ورزش و جوانان به عنوان میهمان ویژه این جلسه بنا به دعوت اینجانب بوده چون نگاه واختیارات مدیر نسبت به معاونین بیشتر است و همه ما خدمتگذار مردم وموظف به ارائه خدمات به آنان هستیم .
فرماندار افزود : ما باید در کنار مردم باشیم وجهادی عمل کنیم وبرای توسعه ورشد ورزش ودیگرحوزه های مرتبط به کار جوانان پیش قدم باشیم که این سرمایه گرانبها را از دست ندهیم وبجای کمیته اقتصادی کمیته مالی تشکیل دهیم تا ورزشکاران با استعدادای شهرستان به کشور وبه میادین بین المللی معرفی بکنیم .
قاسمیدر ادامه گفت : 9 سال از عمر تاسیس شهرستان ملکشاهی می گذرد وآسیبهای اجتماعی بیشتر از عناوین قهرمانی ورزشکاران شده است ومسئولیت ما در این برهه زمانی انالیز وبررسی کردن این آسیبها وبرای حل مشکلات جوانان از هیچراه حلی دریغ نکنیم واطلاع دارم در یکی از روستاهای شهرستان بدره حتی یک نفر سیگاری وجود ندارد وصدا وسیما این خبر را بخوبی انعکاس داده است ، حق گرفتنی است انچه حق جوانان ما است بگیریم .
 
 
 
نظر شما