به ریاست فرماندار:

جلسه شورای آرد و نان شهرستان آبدانان برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۲۱۶۵۰
جلسه شورای آرد و نان شهرستان آبدانان برگزار شد
در اسرع وقت تمام نانوایی ها باید تابلوهای سر درب ملک تجاری خود را نصب کنند تا مردم از مشخصات نان ،روز تعطیلی و مدیریت آن واحد مطلع شوند.در غیر این صورت با آن واحد برخورد قانونی خواهد شد.

  به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام -مجید عسگری فرماندار آبدانان گفت : یکی از موضوعاتی که باید مورد تاکید قرار گیرد مسئله بهداشت خبازیهای شهرستان است که مسئولین بهداشت می بایست نظارت خود را در این خصوص افزایش دهند , و با واحدهای متخلف برخورد جدی و قانونی نموده ودر جلسه بعدی شورای آرد ونان گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته را اعلام نمایند . 

فرماندار آبدانان بیان کرد : آرد و نان یک بحث حیاتی است و هیچ جایگزینی ندارد و باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان و فعالیت خبازی های شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات ، تعامل و اهتمام جدی صورت پذیرد .

وی افزود :در اسرع وقت تمام نانوایی ها باید تابلوهای سر درب ملک تجاری خود را نصب کنند تا مردم از مشخصات نان ،روز تعطیلی و مدیریت آن واحد مطلع شوند.در غیر این صورت با آن واحد برخورد قانونی خواهد شد.

عسگری ادامه داد؛ اعضای کمیسیون و ادارات مرتبط تا قبل از تعطیلات نوروز وضعیت بهداشت، نرخ، جواز و … نانوایی ها را مورد بررسی قرار داده و با متخلفین در صورت عدم تمکین برخورد قاطع صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان ضمن اعلام نارضایتی از عملکرد شورای آرد و نان شهرستان خاطرنشان کرد : کلیه اعضا حاضر در جلسه باید گزارش جامعی از عملکرد خود و اجرایی کردن مصوبات این جلسه را در جلسه بعدی شورای ارد ونان شهرستان ارائه دهند در صورت کم کاری گزارش کم کاری مسئول مربوطه به مدیرکل آن اداره در استان ارسال خواهد شد . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز