مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام خبرداد:

رقابت ۳۴۴ نفر درمسابقات علمی عملی و علمی -کاربردی شاخه های فنی حرفه ای و کار دانش

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۴:۴۰
کد خبر: ۵۲۱۹۲۴
رقابت ۳۴۴ نفر درمسابقات علمی عملی و علمی -کاربردی شاخه های فنی حرفه ای و کار دانش
مدیرکل آموزش وپرورش ایلام از رقابت 344 نفر درمسابقات علمی عملی و علمی -کاربردی هنرجویان شاخه های فنی حرفه ای وکار دانش در روز دوشنبه 25 بهمن در مرحله استانی خبرداد

به گزارش برنا- ایلام، علی بیرانوند گفت: در این مسابقات با شرکت تعداد 214 نفر در رشته کاردانش و 130 نفر در رشته ی فنی و حرفه ای مجموعا در 35 رشته  با حضور هنرجویان دختر و پسر در سراسر استان برگزار گردید.

وی افزود: این مسابقات در راستای ارتقاء سطح کیفی آموزش های علمی و عملی هنرجویان ، ارزیابی کیفیت آموزش های تخصصی اعم از نظری و کارگاهی، ایجاد انگیزه لازم برای جذب و هدایت استعداد ها ، خلاقیت ها و توانمندی هنرجویان در یک رقابت سالم و سازنده برگزار می شود.

بیرانوند اظهار نمود:  رشد و شکوفایی استعداد ها و خلاقیت های هنر جویان، توسعه و تعالی رشته های مختلف شاخه فنی و حرفه ای، جلب همکاری و حمایت دست اندر کاران امور اقتصادی و اشتغال، شناسایی نقاط قوت و ضعف هنر جویان به منظور بهبود شایستگی های غیر حرفه ای در آنان، توسعه فرهنگ فراگیری علم توأم با عمل برای جوانان کشور و تقویت شوق یادگیری ویاددهی برای تعالی هنر جویان و هنر آموزان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ها برشمرد.

ایشان یادآور شد از این تعداد شرکت کننده در شاخه کار دانش 104 نفر ودر شاخه فنی وحرفه ای  76نفر درمرحله ی عملی جهت راهیابی به مرحله ی کشوری به رقابت می پردازند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز