با ریاست فرماندار;

دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان برگزارشد

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۶:۳۲
کد خبر: ۵۲۸۲۲۶
دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان برگزارشد
جلسه شورای اداری با حضور امام جمعه ؛اعضای شورای تامین و سایر مسئولین ادارات شهرستان آبدانان با محوریت- تشییع و تدفین شهدای گمنام در بخش کلات - تسهیلات نوروزی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا به ریاست مجید عگسری فرماندار آبدانان در محل سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد

 به گزارش برنا-ایلام-مجید عسگری فرماندار آبدانان با اشاره به مراسم تشییع دو تن از شهدای گمنام در شهر مورموری در روز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: آرزو داریم مراسم تشییع شهدای گمنام به نیکی انجام شود و انشاالله همه باحضور خود نشان دهیم که همچنان در مسیر شهدا و حفاظت از اهداف و آرمان شهدا و هم مسیر کسانی که از شهدا هستند باقی مانده ایم.

وی در ادامه به ستاد خدمات سفر پرداخت و ایام نوروز و حضور ارزشمند مسافران و گردشگران را فرصت دانست وگفت : در صورت میزبانی خوب مسافران و گردشگران سفیرانی برای معرفی شهرستان خواهند بود.

عسگری افزود : میزبانی مطلوب و ارائه خدمات و به کارگیری درست از ظرفیتها و امکانات شهرستان موجب حضور مسافران و گردشگران و ماندگاری آنها و همچنین رونق بازار کسب کار در شهرستان می گردد.

فرماندار آبدانان در پایان ضمن بیان اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا و تلاش دشمن در به چالش کشیدن آن، بر تلاش همه مسئولین و مدیران شهرستان در جهت فراهم کردن زمینه های مشارکت حداکثری مردم تأکید نمود.

وی با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در ارتباط با تلاش دشمن برای به چالش کشیدن انتخابات، از مسئولین شهرستان خواست فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را سرلوحه کار خود قرار داده و با بی طرفی کامل به فعالیت بپردازند.

فرماندار آبدانان گفت هیچ کس نباید به خاطر دنیای دیگران، آخرت خود را خراب کند و با استفاده امکانات دولتی به تبلیغ به نفع یا ضرر فردی بپردازد.

وی از انتخابات بعنوان بهار سیاسی احزاب و گروهها یاد کرد و تصریح کرد : انچه که برای ما بعنوان مجریان انتخابات مهم است حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای و انتخاباتی سالم است و انچه که از صندوق های اخذ رای بیرون بیاید برای ما محترم و قابل قبول است و به رای و نظر مردم احترام خواهیم گذاشت . 

امام جمعه آبدانان در جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان برگزاری این جلسه را باتوجه به برنامه های موجود در سطح شهرستان بسیار به موقع و ارزشمند دانست و اظهار داشت: آبدانان و شهر مورموری به مناسبت تشییع و تدفین دو تن از شهدا عطر و بوی دیگری گرفته است و شهدا برای ما مایه تذکر هستند و وجودشان برای ما ذکر و یادآوری است.

سرهنگ نصرالهی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان ضمن تشریح برنامه های استقبال، وداع و تشییع دو تن از شهدای گمنام در شهرستان آبدانان گفت: این توفیق و برکت نصیب شهرستان آبدانان شد تا میزبان شهدا باشیم.

سرهنگ نصرالهی مسیر تشییع شهدا را شامل مراسم استقبال و تشیع و شبی با شهدا در میدان ولی عصر (عج ) تا امامزاده سید صلاح الدین محمد (ع) درآبدانان و مراسم وداع و تشییع در شهر مورموری دانست تا پس از تشییع در مکانی که در آنجا پیش بینی شده مراسم تدفین صورت خواهد گرفت.در ادامه پس از بحث و تبادل نظر اعضا مصوباتی به تصویب رسید . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز