با ریاست فرماندار:

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۲:۰۸
کد خبر: ۵۳۰۲۷۳
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان برگزار شد
پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر بصورت مردمی انجام شود، قطعاً اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت. همچنین برای تخصصی وارد شدن به بحث مبارزه با مواد مخدر، استفاده از پتانسیل دانشگاه ها بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش برنا-ایلام-مجید عسگری فرماندارآبدانان در این جلسه اظهارداشت : مداخله ظرفیت های اجتماعی در بحث مبارزه با موادمخدر نباید تبلیغاتی بلکه عملیاتی باشد و باید با بسیج همه امکانات جامعه و ظرفیت های مردم آسیب های اجتماعی را کنترل کرد

وی افزود: آگاهی بخشی در خصوص ضرر وزیان شخصی و اجتماعی مواد مخدر می تواند در مبازره با مواد مخدر تاثیرگذار باشد.

عسگری از آموزش های همگانی ، حرفه آموزی معتادین بازپروری شده وبازگشت آنان به جامعه تأکید کرد و ابراز داشت : این امر نیاز به جدیت و پشتکار بیشتر در میان خانواده ها ، مسئولین ، و شورای مبارزه با مواد مخدر است و بازگشت این افراد به سلا مت جامعه کمک زیادی خواهد کرد . 

فرماندار آبدانان ادامه داد: باید آسیب های اجتماعی هر منطقه را شناخت و نیازها هر منطقه را مورد بررسی قرار داد. 

وی عنوان کرد: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر بصورت مردمی انجام شود، قطعاً اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشتهمچنین برای تخصصی وارد شدن به بحث مبارزه با مواد مخدر، استفاده از پتانسیل دانشگاه ها بسیار حائز اهمیت است.

عسکری با تأکید بر اینکه همه‌ مردم چه مسئولان و چه شهروندان باید نسبت به این خطر حساسیت داشته باشند گفت: مدارس نیز باید دید کافی را در دانش آموزان ایجاد کنند و در حد توان این مسئله را کم کنیم تا جوانان ما درگیر اینگونه مسائل نباشند.

 

 

نظر شما