با حضور مدیر کل امور استانها وزارت ورزش وجوانان;

ادای احترام به شهدای زمین فوتبال چوار در آستانه روز ملی شهدا

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۵:۱۵
کد خبر: ۵۳۴۰۱۰
ادای احترام به شهدای زمین فوتبال چوار در آستانه روز ملی شهدا
شهداء پهلوانان واقعی عرصه انسانیت و میادین جوانمردی و دینداری هستند و هیچگاه نمی توانیم عزمت و بزرگی این بزرگ مردان را به طور کامل درک کنیم .

 .به گزارش برنا-ایلام؛ ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به استان ایلام به همراه مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان و جامعه ورزش کشور در زمین فوتبال چوار حضور یافتند و با ادای احترام به شهدای ورزشکار این خطه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند .

رحمانی در این دیدار شهیدان را مایه سرفرازی و سربلندی میهن اسلامی خواند و گفت : شهداء پهلوانان واقعی عرصه انسانیت و میادین جوانمردی و دینداری هستند و هیچگاه نمی توانیم عزمت و بزرگی این بزرگ مردان را به طور کامل درک کنیم .
مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد : ورزش ایران به وجود شهدای ورزشکار افتخار می کند و و تلاش خواهیم کرد شعار امسال روز ملی شهدا یعنی « راه شهیدان ادامه دارد ... » در عرصه ورزش فقط یک شعار نباشد و با جان و دل برای تحقق این شعار گام بر خواهیم داشت .
وی افزود : قهرمانان ملی و بین المللی ما ایثار، از خود گذشته و جوانمردی را از شهدا آموخته اند و شاید یکی از دلایل خوش نامی دلیرمردان ورزش ایران در رشته های مختلف همین امر باشد .
وی اضافه کرد:وقتی می بینیم ورزشکار ایرانی نه فقط با مهارت و توان جسمی بلکه با غیرت و جوانمردی در برابر حریفان حضور می یابد و حتی در بدترین و سخت ترین شرایط مرادنگی را کنار نمی گذارد تعجب نمی کنیم ، چرا که الگوی این ورزشکار کسانی بودند که برای دین، خاک و ناموس خود از شیرین ترین هدیه الهی که جان خویش بود گذشتند .
بهروز حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان نیز گفت : شهدای زمین فوتبال چوار نور چشم ورزش استان هستند و افتخار داریم که هر ساله به بهانه گرامیداشت یاد این عزیزان یاد و خاطره شهدای والا مقام را برای خود و جامعه ورزش استان مرور کنیم .
وی بیان کرد : زمین فوتبال شهدای چوار در حال تکمیل و تجهیز است و به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز اول این مجموعه ورزشی خواهیم بود تا این مکان مقدس که محل عروج فرزندان دیروز بود به محل تربیت و فعالیت فرزندان امروز ایران اسلامی تبدیل شود .
حیدرزاده گفت : چمن این زمین از نوع بهترین چمن های موجود در دنیا انتخاب شده است و و با افتتاح فاز اول امکان بازی در این مجموعه میسر خواهد شد ، ساخت سکوهای تماشاچی و اتاق های اداری و فضاهای جانبی نیز در فاز دوم پیش بینی شده است که ان شاالله با تامین اعتبار در سال آینده مراحل اجرایی آن هم شروع خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز