نظریان خبر داد:

آمادگی جمعیت هلال احمر چرداول برای خدمات رسانی به مسا فران نوروزی

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۵:۱۶
کد خبر: ۵۳۴۹۷۰
آمادگی جمعیت هلال احمر چرداول برای خدمات رسانی به مسا فران نوروزی
علاوه بر پایگاه های سیار امداد و نجات بین شهری یک پایگاه ثابت در جمعیت هلال احمر سرابله مستقر شده است که آماده ارایه خدمات امدادی به هموطنان و مسافران است.
 
به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام: سجاد نظریان رئیس جمعیت هلال احمرچرداول گفت: در پی فرا رسیدن سال نو و آغاز مسافرت های نوروزی، طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران با استقرار چادرهای هلال احمر در مراکز و میادین ورودی شهرستان  خدمات خود را به مسافران نوروزی ارائه می دهد
 
وی افزود: طرح های امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافران جمعیت هلال احمر چرداول شامل طرح راهنمای مسافران، پایگاه های امداد جاده ای و طرح استقرار پزشکان داوطلب برای ارایه خدمات درمانی به مسافران آماده است.
 
 
نظریان اضافه کرد: در این طرح که از ابتدای سال آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 96ادامه دارد، امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمراین شهرستان به صورت داوطلبانه خدمات خود را به مسافران نوروزی ارایه می دهند.
 
 
وی اظهارکرد: با استقرار این چادرها جوانان جمعیت هلال احمر راهنمایی های لازم در امر تغذیه و سلامت، اطلاعات گردشگری، تفریحی و توریستی را به مسافران نوروزی ارایه می دهند و بروشورها و بسته های فرهنگی نیز بین مسافران توزیع می شود.
 
 
وی یادآور شد: علاوه بر پایگاه های سیار امداد و نجات بین شهری یک پایگاه ثابت در جمعیت هلال احمر سرابله مستقر شده است که آماده ارایه خدمات امدادی به هموطنان و مسافران است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز