حادثه

مرگ پیرمرد ۶۷ ساله بر اثر ریزش کوه در آبدانان

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۲:۳۵
کد خبر: ۵۳۹۹۴۷
مرگ پیرمرد ۶۷ ساله بر اثر ریزش کوه در آبدانان
ریزش کوه در ارتفاعات صعب العبور کبیر کوه آبدانان جان پیرمرد ۶۷ ساله را گرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- سرهنگ پرویز جعفری  فرمانده انتظامی آبدانان اظهار داشت: این مرد 67 ساله به همراه چند نفر از اقوام خود جهت تفریح به ارتفاعات کبیرکوه حد فاصل سراب آبدانان و چشمه بوتک رفته بود که در اثر ریزش سنگ از کوه و برخورد با یک تخته سنگ بزرگ، جان خود را از دست داد.

وی افزود: به علت سخت گذر بودن مسیر حادثه و تاریکی، عملیات بیرون آوردن جسد متوفی از زیر آوار با کندی انجام شد ولی با تلاش نیروهای امداد و نجات هلال احمر و کمک و مردم جسد به پایین منتقل شد.

مسئول جمعیت هلال احمر آبدانان نیز گفت: پس از دریافت خبر این حادثه، تیم های امداد و نجات این جمعیت با تجهیزات کامل عازم محل شدند و با مساعدت عشایر منطقه کبیرکوه و بستگان متوفی، جسد این فرد را از زیر آوار خارج کردند.

شجاعت جابری افزود: پنج گروه از نیروهای امداد و نجات شهرستان آبدانان به منطقه کوهستانی کبیرکوه اعزام شدند ولی سرمای شدید، تاریکی هوا، صعب العبور بودن مسیر، نبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز و حجم زیاد آوار و سنگ های ریزش کرده، عملیات آواربرداری را با کندی مواجه کرد.

قله کببرکوه با 2 هزار و 800 متر ارتفاع در شمال آبدانان قرار دارد و در طول سال تعداد زیادی از مردم، کوهنوردان و عشایر منطقه در ارتفاعات آن دچار حادثه می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز