پیام فرماندار آبدانان به مناسبت ۲۰ فروردین " روز ملی فناوری هسته ای

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۸:۱۹
کد خبر: ۵۴۲۲۵۲
پیام فرماندار آبدانان به مناسبت ۲۰ فروردین  روز ملی فناوری هسته ای
مجید عسگری به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای که مصادف با بیستم فروردین است پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی سرشار از رویدادهای خجسته ای است که عزت ،اقتدار و عظمت را برای مردمان این مرز پر گوهر به ارمغان آورده است 20 فروردین یادآور خلق حماسه ای سترگ توسط شیر مردان بیشه غیرت و مردانگی در عرصه فناوری صلح آمیز انرژی هسته ای می باشد که با غیرت دینی و همت انقلابی خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ایران عزیز افزودند. 

به رسمیت شناختن حق غنی سازی انرژی هسته ای از سوی کشورهای 1+5 در مذاکرات ژنو نشان از ایستادگی ، مقاومت و پایداری ملت ایران و نیز درایت ، هوشمندی ، تخصص و ... تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان است که به جهانیان نشان داده اند که هرگز زیر بار زور و ذلت نخواهند رفت.

در چند سال گذشته برخی از کشورهای جهان در پی این بودند که با انواع نقشه های و سناریوها پروژه ایران هراسی را در سطح جهان گسترش دهند که بحمدا... با تلاشها و پیگیری های دولت تدبیر و امید امروز جهانیان بر این مطلب اتفاق نظر دارند که جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته ای تنها در موارد صلح آمیز استفاده خواهد کرد.

اما در این بین نباید یاد و نام شهدای هسته ای از جمله شهید احمدی روشن، شهیدرضایی نژاد ، شهیدعلیمحمدی، قشقایی و شهید شهریاری را از یاد برد، شهیدانی که امروز سند مظلومیت ایران اسلامی هستند؛ دانشمندانی که با ویژگی های مشترک، اهداف هماهنگ و تلاش های مستمر در مسیر زنده نگه داشتن چرخه هسته ای کشور گام برداشتند.

اینک خدا را شاکریم که نعمتی بزرگ به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ما ارزانی داد تا بتوانیم با بهره گیری از تمام استعدادها و انرژی جوانان و نخبگان این مرز و بوم ، تحت زعامت رهبری حکیم و فرزانه و سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید به پیشرفت بیش از پیش این کشور بیاندیشیم .

اینجانب با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هسته ای این روز ماندگار که برگ زرین دیگری به تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی اضافه کرد را به محضر رهبر معظم انقلاب، رییس جمهورمحبوب و ملت بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان آبدانان تبریک عرض می نمایم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز