رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

تکمیل مسیر دهلران - اندیمشک الویت اصلی وزارت راه باشد

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۲:۵۱
کد خبر: ۵۴۴۸۰۸
تکمیل مسیر دهلران - اندیمشک الویت اصلی وزارت راه باشد
در نشست با وزیر راه و شهرسازی و معاون سازمان برنامه و بودجه بحث اعتبارات لازم برای شتاب بخشی در عملیات اجرایی این پروژه به جد دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-محمدرضا رضاییرئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید از مسیر ارتباطی دهلران به اندیمشک اظهار کرد: این مسیر علاوه بر ارتباط 2 استان خوزستان و ایلام نقش مهمی در تردد زائران عتبات عالیات به کشور عراق بر عهده دارد.

وی بر ضرورت توجه به زیرساخت های این مسیر تاکید کرد و افزود: جاده ها نقش مهمی در توسعه و تردد ایمن دارند لذا در این منطقه این نقش نیز برجسته و جدی است و نیاز است این مهم به دقت دنبال شود.

وی یادآور شد: در نشست با وزیر راه و شهرسازی و معاون سازمان برنامه و بودجه بحث اعتبارات لازم برای شتاب بخشی در عملیات اجرایی این پروژه به جد دنبال خواهد شد.

رضایی بر لزوم توجه به اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه در سال جاری تاکید کرد و اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم توسط دولت و عزم اراده ای که در مدیران بومی استان و شهرستان است، هر چه زود تر این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد.

* مشکلات پروژه های مختلف عمرانی استان در کمیسیون عمران پیگیری می شود

نماینده شهرستان های دهلران ، دره شهر ، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی این مشکلات در کمیسیون عمران جهت تسریع در عملیات اجرایی دنبال خواهند شد.

شادمهر کاظم زاده افزود: بحث راه ها، آب و پروژه های عمرانی و سدها در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و در کمیسیون عمران با حضور وزرای مربوطه و مجریان پروژه ها جهت تسریع در عملیات اجرایی پیگیری های لازم بعمل می آید.

وی با اشاره به اجرایی شدن فاز اول مسیر دهلران به اندیمشک به طول 12 کیلومتر تاکید کرد: پیشرفت پروژه مناسب است ولی تخصیص اعتبارات پائین است.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری اعتبارات این پروژه ها در کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد و گفت: مسیرهای پل دختر - دره شهر - آبدانان و دهلران و همچنین مسیرهای دهلران - اندیمشک - آبدانان و دهلران به اندیمشک و مهران از مسیرهای مهم و پرترددی هستند که مرکز کشور را به عتبات عالیات متصل می کنند و نیازمند پیگیری و توجه هستند.

کاظم زاده با اشاره به اینکه تاکنون به پروژه های استان اعتبارات بخوبی تزریق نشده یادآور شد: تلاش می شود در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و با حضور وزرای مربوطه و مجریان این پروژه ها این مهم بصورت جدی پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز