انتخابات

هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان سیروان تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۶:۵۲
کد خبر: ۵۴۴۸۳۰
هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان سیروان تشکیل شد
جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان سیروان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای هیأت نظارت شهرستان و اکثریت معتمدین محلی دعوت شده در محل فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش برنا-ایلام، در این جلسه  بهمن جلیلیان رئیس ستاد انتخابات سیروان اظهار داشت:مجریان انتخابات اعم از اعضای اجرایی و نظارت به عنوان امین مردم باید در حفظ و نگهداری آرای مردم کوشا باشند و از آن صیانت کنند و از اقدامات شائبه دار سیاسی پرهیز کنند.

وی به ارائه برخی از وظایف هیأت اجرایی انتخابات پرداخت و تصریح کرد: با توجه به برگزاری هم زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، یکی از وظایف مهم هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب اعضای شعب اخذ رأی می باشد.

وی با بیان اینکه اعضای هیات اجرایی نباید اجازه بدهند کار و سمت های آنها در دولت در کار آنها در این هیات تأثیری داشته باشد ،گفت: همه اعضای هیأت اجرایی باید اصل بی طرفی را بطور کامل رعایت کنند.

در پایان جلسه 9 نفر از معتمدین با رأی گیری مخفی به عنوان عضو اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل هیأت اجرایی شهرستان تعیین شدند.

فرماندار، رئیس اداره ثبت احوال، رئیس دادگستری و دادستان به همراه 9 نفر از معتمدین، هیأت اجرایی انتخابات را تشکیل می دهند.

اسامی اعضای منتخب اصلی هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان سیروان به شرح ذیل است:

1- حسین کاظمی پور2-محمد کاظمی3-ذوالفقار فولادی4-خدامراد فیضی5- روح اله یعقوبی6- صادق هواسی7- محمد هوشمند 8- کریم سلیمی9- بربزان احمدی

همچنین اسامی اعضای علی البدل به شرح ذیل می باشد:

آیت اله حسنی2-محسن رضایی3-سیاوش قنبری4-ناهید اسفندیاری5-رحم خدا کرمی

 

نظر شما