عباس فتحی:

دو و میدانی بانوان کشور رو به رشد و در حال پیشرفت و ارتقا است

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۷:۵۸
کد خبر: ۵۴۷۱۰۷
دو و میدانی بانوان  کشور رو به رشد و در حال پیشرفت و ارتقا است
عباس فتحی مسوول برگزاری مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی بانوان :رکورد شکنی در این مسابقات نشانگر پیشرفت بانوان در رشته های مختلف رقابتی است.

به گزارش برنا-ایلام- ؛ عباس فتحی رئیس هیئت دو و میدانی ایلام ومسوول برگزاری مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی بانوان کشور اظهار داشت : تعداد 111 ورزشکار از 25 استان در این مسابقات شرکت کرده بودند که این دوره از رقابت ها با توجه به رکوردهای ثبت شده سطح بالایی داشت.

وی افزود:شکسته شدن 2 رکورد ملی در رده سنی بزرگسالان و چند رکورد ملی دیگر در رده سنی نوجوانان نشانگر پیشرفت بانوان در رشته های مختلف رقابتی است.
فتحی گفت : رکورد شکنی در پرتاب چکش و پرش با نیزه نقطه قوت این مسابقات بود وخوشبختانه وضعیت دو و میدانی بانوان نیز رو به رشد و در حال پیشرفت و ارتقا است.
فتحی در پایان خاطر نشان کرد: میزبانی مطلوب شیرازی ها از طرف دیگر به کیفیت برگزاری مسابقات افزوده بود که جای دارد از رییس هیات دو و میدانی استان فارس نیز تشکر و قدردانی کنم.
 وی اضافه کرد:تعامل اعضای کمیته داوران با هیات اجرایی موجب شد تا مشکلی در خصوص نتایج و ثبت رکوردها نداشته باشیم که این امر دیگر نقطه قوت اجرایی این رقابت ها نیز بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز