از سوی اصلاح‌طلبان ایلام صورت گرفت؛

تکذیب لیست منتشر شده در حمایت از کاندیداهای شورای شهر ایلام

۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۰:۵۶
کد خبر: ۵۴۷۵۲۹
تکذیب لیست منتشر شده در حمایت از کاندیداهای شورای شهر ایلام
سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام، انتشار هرگونه لیستی از سوی این شورا در حمایت از نامزدهای شورای این شهر را قویا تکذیب کرد.

 

به گزارش‌ خبرگزاری برنا-ایلام-، جواد شرف‌خانی سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان ایلام گفت: فهرستی از کاندیداهای شورای شهر ایلام به عنوان لیست مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان منتشر شده که این موضوع قویا تکذیب می‌شود و چنین فهرستی در این شورا وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان هنوز به این موضوع ورود نکرده است، تصریح کرد: در ابتدا باید کارگروه شوراها بررسی‌های اولیه را انجام دهد و به جمع‌بندی برسد و سپس برای تصویب به صحن علنی شورای سیاستگذاری ارائه دهد.

شرف‌خانی در ادامه افزود: هنوز لیست‌نهایی نامزدهای تائید صلاحیت شده توسط مراجع ذیصلاح ارائه نشده و انشاءالله بعد از اعلام لیست مذکور، کارگروه شوراها، با بررسی رزومه و سنجش قابلیت‌های کاندیداهای متقاضی حضور در لیست حمایتی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و تطبیق با شاخص‌های تعیین شده، کار بررسی را آغاز می‌کند.

وی در پایان اضافه کرد: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در صورت ارائه لیست، بصورت رسمی و در قالب بیانیه آنرا به اطلاع عموم می‌رساند و هرگونه اظهار نظر و یا انتشار فهرست اسامی بصورت غیر رسمی کذب بوده و قویا رد میشود.

 

نظر شما