فرماندار بدره:

مردم سالاری دینی در پرتو صیانت از آرای مردم محقق می شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۸۹۶۰
مردم سالاری دینی در پرتو صیانت از آرای مردم محقق می شود
زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای برگزاری انتخابات سالم و همه گیر در سطح شهرستان بدره فراهم است فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام مرادحاصلی اظهار کرد: برقراری حق رای در جامعه اسلامی ایران و تحقق هر نفر یک رای در تمام ارکان حکومت جمهوری اسلامی از مترقی ترین و بارزترین نمودارهای رشد سیاسی و اجتماعی کشورمان است.

وی افزود: در تمام ارکان حکومت ایران اسلامی، انتخاب نقش مهمی دارد و همه مقام ها در معرض گزینش انتخاب گرانی قرار دارند که پیشینه، سوابق و عملکردهای آنان را بررسی کرده و با توجه به معیارهای قانونی به آنان رای می دهند.

فرماندار بدره تاکید کرد: قانون گرایی، رعایت امانت و بی طرفی برگزار کنندگان و مجریان انتخابات برای صیانت از رای مردم از جمله مهمترین انتظارات از این افراد است که باید در کمال آرامش و به دور از هرگونه جبهه گیری و در ذیل شرایط قانونی انجام شود.

 مرادحاصلی نقش رهبری را در ارائه سیاست های کلی انتخابات مهم دانست و یادآور شد: سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب فراتر از مترقی ترین قوانین بین المللی بوده و به خوبی راه انتخاب درست را برای مردم و مسئولان روشن نموده است.

وی در مورد تمهیدات برگزاری انتخابات در شهرستان بدره گفت: مطابق قوانین و آیین نامه های موجود، روند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در اینشهرستان با انتخاب هیات های اجرایی با روند مطلوبی درحال اجرا است.

مراحاصلی اضافه کرد: تعداد 28 شعبه اخذ رای به این منظور پیش بینی شده که 27 صندوق ثابت و یک صندوق سیار هستند.

وی گفت: تعداد 13 شعبه ثابت اخذ رای در بخش هندمینی و 13 شعبه ثابت و 1 شعبه سیار رای گیری نیز برای بخش مرکزی این شهرستان پیش بینی شده که چهار صندوق از این تعداد شهری بوده و 24 صندوق نیز در مناطق روستایی مستقر می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بدره با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری مطلوب انتخابات افزود: زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای برگزاری انتخابات سالم و همه گیر در سطح شهرستان فراهم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز