بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدکشوراز طرح‌های اشتغال‌زایی شهرستان آبدانان

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶:۲۹
کد خبر: ۵۵۱۵۹۱
بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدکشوراز طرح‌های اشتغال‌زایی شهرستان آبدانان
نوراله زاده، مدیر عامل صندوق کار آفرینی کشور جعفر شرفخانی مدیر صندوق استان و کاظم زاده نماینده مردم شهرستانهای دهلران ؛ دره شهر ؛ ابدانان وبدره در مجلس شورای اسلامی طی سفر به شهرستان آبدانان از طرح‌های برتر اشتغال‌زایی این شهرستان بازدید بعمل آورد.

به گزارش برنا-ایلام _مجید عسگری فرماندار آبدانان ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل صندوق کار افرینی امید کشور در این شهرستان، با ابراز رضایت از عملکرد صندوق در جهت شناسایی و ایجاد فرصتهای جدید شغلی، اظهار امیدواری نمودند.

نورلله زاده مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید کشور گفت : رفع محرومیت و ارتقاء توانمندی اقتصادی جامعه، به خصوص برای جوانان یکی از اهداف مهم برای پیشرفت کشوراست، مأموریت "صندوق کارآفرینی امید" نیز حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور، تجهیز سپرده‌های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه و هدفمندی تسهیلات پرداختی است که در این راستا اقدامات مختلفی را درسراسر کشور انجام داده است.

وی افزود : انشالله امسال سقف پرداختی تسهیلات اشتغالزایی در سطح شهرستان آبدانان را به دوبرابر سقف تسهیلات پرداخت شده در پارسال افزایش خواهیم داد . 

کاظم زاده از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار توجه جدی به بحث اشتغالزایی در شهرستان آبدانان شد . 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز