شرفخانی خبرداد:

فهرست اصلاح طلبان ایلام برای انتخابات شورای شهر بزودی اعلام می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۳:۵۵
کد خبر: ۵۵۱۶۱۷
داوطلبانی که تمایل دارند در فهرست مورد حمایت اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ایلام قرار گیرند، تا فردا دوشنبه یازدهم اردیبهشت زمان دارند پیشینه فعالیت های اجرایی و سیاسی به همراه مدارک مورد نیاز خود را تحویل شورای سیاستگذاری دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-جواد شرفخانی سخنگو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام اظهار داشت: نزدیک به 35 نفر از نامزدهای شورای شهر ایلام تاکنون برای حضور در فهرست اصلاح طلبان پیشینه و مدارک خود را به شورای سیاستگذاری تحویل داده اند.

وی افزود: داوطلبانی که تمایل دارند در فهرست مورد حمایت اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ایلام قرار گیرند، تا فردا دوشنبه یازدهم اردیبهشت زمان دارند پیشینه فعالیت های اجرایی و سیاسی به همراه مدارک مورد نیاز خود را تحویل شورای سیاستگذاری دهند. 
این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: نامزدهای متقاضی در این فهرست باید پیشینه شغلی، تحصیلی و تخصصی به همراه مستندها و مدارک و نیز برنامه های انتخاباتی و اجرایی خود را به دبیرخانه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام تحویل دهند. 
شرفخانی تاکید کرد: آخرین زمان ارایه این مدارک از سوی نامزدهای شورای شهر ایلام به دبیرخانه پایان وقت اداری روز دوشنبه 11 اردیبهشت است که پس از آن با بررسی پیشینه و مدارک به همراه برنامه های داوطلبان فهرست مورد حمایت اصلاح طلبان به صورت رسمی اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز