سردار یاری:

پلیس از اراء مردم صیانت می‌کند

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۶:۳۸
کد خبر: ۵۵۸۱۷۸
پلیس از اراء مردم صیانت می‌کند
فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخابات روز جمعه گفت: رعایت قانون موجب برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط می‌شود.

به گزارش برنا-ایلام-سردار نورعلی یاری  گفت : زمینه‌ها و امنیت لازم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی در استان فراهم‌شده و پلیس به‌صورت صدر صد در آمادش باش است و با کوچک‌ترین جرائم انتخاباتی برخورد قانونی می‌شود.  

 وی بابیان اینکه رعایت قانون موجب برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط می‌شود افزود: اگر قانون سرلوحه امور باشد مشکلی نخواهیم داشت.  

یاری با تأکید بر اینکه ستادهای تبلیغاتی موظف به رعایت قانون هستند و عدول از قانون برخورد قاطع پلیس با همکاری دستگاه قضا را در پی دارد تصریح کرد: پلیس در تمام شعب اخذ رأی حضور دارد و از رأی مردم صیانت خواهد کرد.  

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ایلام امن‌ترین استان کشور است و مردم این دیار درصحنه‌های مختلف با حضور گسترده خود نشان داده‌اند که پشتیبان نظام، انقلاب و گوش‌به‌فرمان رهبری هستند.  

وی بابیان اینکه پلیس برای برگزاری انتخاباتی پرشور نیازمند همکاری اقشار مختلف مردم هستند،از مردم خواست هرگونه تخلف را به پلیس 110 اعلام کنند. 

یاری گفت: خوشبختانه آرام‌ترین فضای انتخاباتی در این استان برقرار است و این امر حاصل مشارکت و همراهی مردم ستادهای انتخاباتی  و رعایت قانون و مقررات بوده است. 

فرمانده انتظامی استان ایلام بابیان اینکه هر جا مردم مشارکت داشته‌اند، نیروی انتظامی نیز در ایجاد آرامش و امنیت موفق‌تر عمل کرده است، افزود: مشارکت و همراهی خوب مردم در حفظ و ایجاد آرامش حکایت از قانونمندی آنان دارد. 

وی به روند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در تمام حوزه‌های انتخاباتی استان اشاره کرد و یادآور شد: این تبلیغات به شیوه‌های مختلف و مطابق قانون انتخابات برای ایجاد یک فضای سالم و رقابتی انجام‌گرفته و طیف‌های مختلف حضور فعالی در این عرصه دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به مشارکت گسترده مردم ایلام در انتخابات دوره‌های قبل تأکید کرد: مردم این استان در همه انتخابات بالاتر از میانگین کشوری در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز حضورداشته‌اند. 

 یاری به رعایت قانون از سوی نامزدها شورای شهر و ستادهای انتخاباتی تأکید کرد و افزود: کاندیداها و طرفداران آن‌ها، مسئولان ستادهای انتخاباتی، مردم و مسئولان اجرایی باید قانونمند در مسیر انتخابات حرکت کنند.  

وی افزود: اگر کسی خلاف قانون قدمی بردارد با آن‌ها برخورد می‌شود به همین دلیل همه باید از قانون تبعیت کنند تا آرامش عمومی جامعه به هم نریزد و فضای سالم و بدون تنش مردم به‌پای صندوق‌های رأی بیایند. 

یاری تصریح کرد: اکنون تبلیغات به اوج خود رسیده و هواداران نامزدها تا پاسی از شب در ستادهای انتخاباتی حضور دارند امیدواریم که همه قانونمند حرکت کنند و از ایجاد اجتماع و به راه انداختن کارناوال در سطح شهر که خلاف قانون است، خودداری کنند. 

رئیس پلیس ایلام خاطرنشان کرد: خلاف به‌منزله بر هم زدن نظم عمومی و سلب آرامش است بنابراین با افرادی که مخل این نظم و آرامش شوند برابر قانون برخورد می‌شود. 

فرمانده انتظامی ایلام در ادامه به سایر موارد تخلفات احتمالی اشاره کرد و گفت: هرگونه خریدوفروش رأی ممنوع است و با افراد خاطی برخورد قاطع می‌شود. 

وی تخلف و تقلب در رأی با استفاده از شناسنامه غیر، ایجاد رعب و وحشت برای افرادی که می‌خواهند رأی دهند در محل صندوق‌ها، تجمع، انجام رفتارهای ناصحیح و غیر اسلامی، هرگونه هنجارشکنی و تخلف انتخاباتی ممنوع دانست که نیروی انتظامی با متخلفان برخورد قاطع می‌کند.  

یاری از مردم خواست روز جمعه و در همان ساعات ابتدایی رأی‌گیری به‌پای صندوق‌های رأی بیایند و در انتخابات مشارکت کنند و از به تعویق انداختن آن به ساعات آخر خودداری کنند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز