فرماندار دره شهر خبرداد:

جلسه توجیهی عوامل برگزار کننده انتخابات در دره شهر برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۵۸۳۵۸
جلسه توجیهی عوامل برگزار کننده انتخابات در دره شهر برگزار شد
جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار ، اعضاء شعب و دست اندرکاران انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط سلیمانی مدرس دوره آموزشی برگزار گردید

به گزارش برنا- ایلام-شفیع زاده فرماندار دره شهر هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با قوانین انتخاباتی و اصلاحیه های آن عنوان کرد وگفت: استارت انتخابات شهرستان از 24 اسفند ماه با تشکیل هیات های اجرایی زده شد ، 29 اسفند ثبت نام انتخابات شوراها انجام گرفت و تا 6 فروردین ماه ادامه داشت که 31 نفر ثبت نام کاندید شورای شهر دره شهر داشتیم.

وی افزود: الحمدلله هم در هیات های اجرایی و هم هیاتهای نظارت برای اولین بار همه داوطلبین تایید صلاحیت شدند. در این دوره تنها یک نفر انصرافی داشتیم. اکنون 30 نفر کاندید در صحنه رقابت باقی مانده اند. جمعا در سطح شهرها و روستاهای شهرستان 281 نفر کاندید هستند.

فرماندار ادامه داد مرحله بعدی انتخابات ریاست جمهوری که استارت آن از 22 فروردین ماه زده شد و مراحل تشکیل هیات های اجرایی، و تعین شعب و عوامل آن انجام گرفت.

وی افزود:  تمامی تمهیدات لازم برگزاری یک انتخابات سالم،باشکوه و با مشارکت حداکثری با حمایت و همکاری همه عزیزان در سطح شهرستان برقرار است

شفیع زاده ابراز امیدواریم بتوانیم همه با کمک هم یک انتخابات سالمی را برگزار کنیم و نیاز هست که همه عزیزان بعنوان معتمد بیطرفی خودشان را حفظ کنند که بدون کوچکترین  حاشیه ای بتوانیم انتخاباتی سالم در سطح شهرستان برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز