انتخابات

همایش بزرگ حامیان روحانی درآبدانان برگزارشد

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۵۸۵۰۳
همایش بزرگ حامیان روحانی درآبدانان برگزارشد
در این انتخابات دو راه بیشتر نداریم، یا باید مسیر درست، عقلانیت و خردورزی را انتخاب کنیم و یا مسیر انحراف ملت از مسیر توسعه

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام -دکتر عبدالرضا حیدرزادی نماینده دورششم با اشاره به نقش مردم شریف آبدانان در جریان دوم خرداد ۷۶ و سایر انتخاباتهای پس از آن گفت: با انتخاب دکتر روحانی در روز ۲۹ اردیبهشت، مسیر عقلانیت و آبادانی ایران اسلامی را  دهیم تا اینکه کشور در مسیرتوسعه وپیشرفت همه جانبه قرار گیرد

وی در ادامه افزود: در این انتخابات دو راه بیشتر نداریم، یا باید مسیر درست، عقلانیت و خردورزی را انتخاب کنیم و یا مسیر انحراف ملت از مسیر توسعه.

این نماینده سابق مجلس از مردم خواست با مشارکت آگاهانه در انتخابات، نقش واقعی خود را ایفا نماید

در ادامه دکتر جواد شرف خانی سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام صداقت، شفافیت و تدبیر را از ویژگیهای مهم نامزدهای ریاست جمهوری برشمرد.

وی با اشاره به آیه ۵۸ سوره نساء گفت: خداوند در این آیه به همه ما امر مینماید که امانت ( امانت حکومت) را به اهلش بسپارید و کسی که بخواهد بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزند باید در دوران تبلیغات با صداقت و شفافیت تمام وارد صحنه شود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان حامی دکتر روحانی در ادامه افزود: کسانی که دانشگاهها را امنیتی کردند و دانشجوی ستاره دار بوجود آوردند و مطبوعات را تهدید و توقیف میکردند اکنون با شعار فضای باز دانشجوی و آزادی مطبوعات و قلم وارد صحنه شده اند.

شرف خانی ادامه داد برخی کاندیداها با تفکیک جامعه به ۴ و ۹۶ درصد و با شعار مبارزه با اشرافیگری و انتساب اشرافیگری به دولت ، به سیاه نمایی عملکرد دولت پرداخته و این خود یک تهدید برای امنیت ملی است که دولت را اینگونه به جامعه معرفی مینمایند،

وی گفت:به نظرم این کاندیدا اول باید جنس خودش را نیز تعیین کند که آیا جزو ۴ درصد است یا ۹۶ درصد؟ اگر جزو ۴درصد است باید با شرمندگی تمام از دولت و نظام عذرخواهی کند.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: رقم کل حقوقهای نجومی ۲۳ میلیارد تومان بود که البته پس گرفته شد اما پرونده املاک نجومی با رقم ۲۲۰۰ میلیارد تومان که حدودا صد برابر حقوقهای نجومی است به راحتی نادیده گرفته شد و در عجبم که افرادی که الان با شعار مبارزه با فساد به صحنه آمده اند چرا تا کنون که مسئول مبارزه با فساد بودند فسادهای سازمان یافته رواج بیشتری پیدا کرده است؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز