معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران

سازوکارهای لازم برای انتخابات در این شهرستان فراهم است

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۸:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۸۸۵
سازوکارهای لازم برای انتخابات در این شهرستان فراهم است
وظیفه اجرای انتخابات، حفظ امنیت، سلامت، رعایت امانتداری و تلاش برای حضور حداکثری از موضوعاتی است که باید مورد نظر همه قرار گیرد.

 به گزارش برنا-ایلام-علی مجلسی در کارگاه آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در آغاز تشکیل رای اعتماد خود را با رای به جمهوری اسلامی از مردم گرفت.

وی انتخابات را عرصه حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود دانست و افزود: تحولات و اصلاحات درون نظام که با انتخابات شکل می گیرد در واقع جهت استحکام ستون های انقلاب و نظام است.

معاون فرماندار دهلران با اشاره به تلاش دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات تاکید کرد: آنها می دانند که همه کاندیداها فرزند انقلاب هستند ولی هدف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای است.

مجلسی بر لزوم دقت و اشرافیت مجریان و دست اندرکاران بر مسائل انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: وظیفه اجرای انتخابات، حفظ امنیت، سلامت، رعایت امانتداری و تلاش برای حضور حداکثری از موضوعاتی است که باید مورد نظر همه قرار گیرد.

وی از فرام بودن هم ساز و کارهای قانونی برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و در عین سلامت و امنیت در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم مطمئن باشند که حتی یک رای آنها نیز جابجا نخواهد شد.

در ادامه با حضور علی نجات سلیمانی کارشناس انتخابات استانداری ایلام، کارگاه آموزشی برگزار شد و مجریان و دست اندرکاران با شرح وظایف قانونی، نحوه پلمپ صندوق ها و تنظیم صورت جلسات و بررسی شعب و چیدمان شعب و سایر موضوعات مهم آشنا شدند.

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز