مدیر عامل آبفای استان ایلام:

پروژه آب شیرین کن صالح آباد با پیشرفت ۹۵ درصدی

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۰:۵۵
کد خبر: ۵۵۸۹۲۴
پروژه آب شیرین کن صالح آباد با پیشرفت ۹۵ درصدی
مدیر عامل آبفای استان ایلام: با بهره برداری از پروژه آب شیرین کن صالح آباد کیفیت آب شهر صالح آباد ارتقاء می یابد.

به گزارش برنا-ایلام؛ داراب بیرنوندی  گفت:جهت راه اندازی پروژه آب شرین کن صالح آباد حدود 700 متر خطوط انتقال بین مخازن و تاسیسات آب شیرین اجرا شده است و  این پروژه در آستانه بهره برداری قرار دارد.

وی افزود: با بهره برداری از  آب شیرین کن  صالح آباد جمعیتی بالغ بر5 هزار و 800نفر به طور شبانه روز و مستمر از آب شیرین بهره مند می شوند.

مدیر عامل آبفای استان ایلام افزود: طرح آب شیرین کن صالح آباد در زمینی به مساحت 400 متر مربع احداث شده است، افزوززد: با بهره برداری از طرح آب شیرین کن شهر  صالح آباد ظرفیت آب شرب این شهر بیش از چهار برابر می شود.

 بیرنوندی با بیان اینکه اجرای طرح با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در کوتاهترین زمان مرهون سرمایه گذاری بخش خصوصی است افزود: مشارکت بخش خصوصی بار مالی اجرای این پروژه را از روی دوش دولت برداشته شد و هم اکنون آبفا استان ایلام در قالب قراردادهای مختلف با فعالان بخش خصوصی اقدام به اجرای پروژه ها در سطح استان نموده است.

وی اضافه کرد: در سالهای اخیر با مشارکت بخش خصوصی اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان با پیشرفت بیش از 75 دصد در حال انجام است و ایستگاه های پمپاژ تصفیه خانه آب ملکشاهی در حال اجرا می باشد.

بیرانوندی تاکید کرد: تامین آب شرب مورد نیاز شهر  صالح آباد بدلیل قرار گرفتن در مسیر تردد زائرین عتبات عالیات  اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به شروع فصل گرما و پیش بینی افزایش مصرف در بخش آب ، بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان استان در اجرای برنامه های موثر در راستای مصرف بهینه و استفاده مناسب از آب شرب تاکید نمود و اظهار داشت: این شرکت همت و تلاش خود را بر تامین پایدار، مطمئن و کیفی آب برای تمامی مشترکین و جلوگیری از مشکلات ناشی از افزایش مصرف متمرکز نموده است که در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان عزیز هستیم تا با مصرف منطقی و صحیح خود و جلوگیری از هدر روی آب ما را در انجام این رسالت خطیر یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز