فرمانده انتظامی شهرستان ایلام :

ایلام، آماده برگزاری انتخاباتاتی پرشور با امنیت مردمی است

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۹:۲۱
کد خبر: ۵۵۹۳۹۴
ایلام، آماده برگزاری انتخاباتاتی پرشور با امنیت مردمی است
پلیس به صورت شبانه- روز با اجرای طرح‌های ترافیکی و امنیتی امور انتخابات شهرستان را تحت کنترل و نظارت دارد.

به گزارش برنا-ایلام- سرهنگ حمید فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس تمام زمینه‌های مربوطه را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مردم آماده کرده است، اظهار کرد: فعالیت تمام ستادهای انتخاباتی شهرستان ایلام از نظر ترافیکی و امنیتی تحت کنترل و نظارت پلیس است.

وی بابیان اینکه ایلام به عنوان مرکز استان در زمینه انتخابات دارای حساسیت خاصی است، خاطرنشان کرد: پلیس بدون تعارف با هرگونه تخلف و بی نظمی و ناامنی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه تمام رده‌های پلیس شهرستان در آماده باش کامل و آماده پاسخگویی و رسیدگی به تخلفات با تماس‌های مردم از طریق شماره 110 هستیم، گفت: از کاندیداها و طرفداران آن‌ها درخواست داریم اخلاق و قانون را رعایت کنند.

فتاحی با تاکید بر اینکه اجازه کوچک‌ترین بی‌نظمی در ایلام انتخابات نمی‌دهیم چراکه امنیت و آرامش حق و مطالبه مردم از پلیس است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

رئیس پلیس شهرستان ایلام با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم موجب اقتدار هرچه بیشتر نظام و انقلاب خواهد بود، گفت: تاکنون هیچ گونه نا امنی در بحث انتخابات رخ نداده و پلیس با تمام توان پای کار است و جای هیچ نگرانی نیست.

فتاحی بابیان اینکه ستادهای انتخابات با پلیس همکاری بسیار خوبی دارند، گفت: امنیت امروز حاصل مشارکت و همکاری خوب مردم است.

وی با تاکید براینکه پلیس آماده  انجام هرگونه ماموریت است، افزود: هر جا مردم ورود کرده اند به خوبی کارها پیش رفته است لذا باید قدر مردم ولایت مدار را دانست و در راستای برطرف کردن مشکلات آن‌ها اقدام جدی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: زمینه‌های لازم برای حضوری پرشور و گسترده مردم در انتخابات مهیا شده و از مردم درخواست داریم مثل گذشته به دشمنان ثابت کنند که پشتیبان نظام بوده و گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب هستند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز