دیدار حیدری زاده از اردو تیم ملی جوانان جودو در ایلام

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۶:۴۱
کد خبر: ۵۵۹۹۹۱
دیدار حیدری زاده از اردو تیم ملی جوانان جودو در ایلام
حیدرزاده مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام به اتفاق معاونان اداره کل از اردو آماده سازی تیم ملی نوجوانان جودو درخانه جودو دیدار نمود

به گزارش برنا-ایلام حیدرزاده در این دیدار اظهار داشت : تمامی ورزشکاران استانهای کشور برای به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف تلاش می کنند و امروز شما در این جایگاه حضور یافته اید و قدر زحمات مربیان وکادر فنی که فرسخ ها فاصله با خانواده هایشان بخاطر حضور مقتدرانه شما در مسابقات پیش رو دارند .

 
 
حیدرزاده از حسن توجه فدراسیون نسبت به ایلام تشکر کرد و افزود : ایران قطب جودوی دنیا است واستان ایلام همانند دیگر استان ها در این رشته موفق عمل کرده وجوانان خوبی با همت مربیان استان ایلام تحویل جامعه ورزش کشور داده است .
وی ادامه داد : ورزش در دنیا به یک صنعت تبدیل شده و ورزشکاران به خود باوری رسیداند و از این صنعت در دنیا بی نصیب نیستند .
وی افزود : اگر در برنامه های میزبانی اردو قصوری رخ داده است ما را ببخشید وارزوی موفقیت برای کلیه ملی پوشان در مسابقات آسیایی تیر ماه از خداوند خواستار م.
.
دراین دیدار ، فروتن رئیس اطاق بازرگانی ، جنگلی معاون امور ورزش اداره کل ، تردست معاون فرهنگی ، قاسمی معاون توسعه منابع ، کمالی رئیس اداره ورزش شهر ایلام ، رئوفی رئیس گروه ورزش قهرمانی وعبدالهی پور رئیس هیئت جودوی استان  حضور داشتند .
در پایان از مربیان وکادر فنی حاضر در اردو وکلیه جودو کاران با اهدای لوح وجوایز برسم یاد بود تجلیل بعمل آمد 
 

 

نظر شما