حماسه ایران

حماسه ۲۹ اردیبهشت وقدردانی مدیران استان از مردم ایلام

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۸:۵۳
کد خبر: ۵۶۱۸۸۳
حماسه ۲۹ اردیبهشت وقدردانی مدیران استان از مردم ایلام
مسئولان ارشد استان ایلام از حضور حماسی مردم شریف و همیشه در صحنه استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند

 

به گزارش برنا-ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی تأکید کرد: حضور حماسی مردم فهیم استان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشانه روشن تداوم و وفاداری به انقلاب و نظام و اقتدار روز افزون ایران اسلامی است.

در بخشی از پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی با اشاره به این که حضور حماسی مردم همیشه وفادار استان ایلام همراه با موج خروشان ملت بزرگ ایران مبین مردم سالاری دینی و سهیم بودن مردم در سرنوشت خویش است، اعلام کرد: این پیروزی و حماسه ملی را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت انقلابی ایران اسلامی و مردم غیور و فهیم استان ایلام تبریک می گویم.

استاندار ایلام هم با صدور پیامی از حضور حماسی و آگاهانه ی مردم غیور استان قدردانی و تشکر کرد.

در بخشی از پیام محمدرضا مروارید با قدردانی از آحاد مختلف مردم آگاه و فهیم استان و هیئت های اجرایی و نظارت، فعالان ستادهای انتخاباتی همه نامزدها، دستگاه های نظارت، امنیتی و قضایی آمده است: رأی قاطع شما مردم استان ایلام به دکتر حسن روحانی و استمرار فعالیت های دولت تدبیر و امید، رسالت مسئولان را در عرصه خدمت سنگین تر خواهد کرد و همه مسئولان قدردان آن خواهد بود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه قدردانی کرد. در بخشی از پیام حجت الاسلام والمسلمین  گلپایگانی آمده است:مردم شریف و انقلابی استان حضور گسترده و حماسه ی ملی شما، مردم شریف استان که موجب نمایش اقتدار و مردم سالاری دینی در روز جمعه به همراه شما شاهد بودیم. برخود لازم می بینم از شما مردم انقلابی ولایتمدار و وظیفه شناس تقدیر و تشکر نمایم.

 مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور حماسی مردم فهیم استان قدردانی کردند.

در این پیام آقایان امینی، میرزایی و کاظم زاده با اشاره به این که ۲۹ اردیبهشت جشن ملی برای نمایش همدلی و اتحاد ایران اسلامی در شرایط خطیر منطقه و جهان بود آمده است ضمن تبریک به منتخب ملت و منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضور حماسی ملت ایران را به رهبر معظم انقلاب و ملت فهیم و غیور ایران اسلامی و مرزداران وفادار و حماسه ساز در استان ایلام تبریک عرض می نمائیم. همه با افتخار راه سربلندی و عزت ایران اسلامی و توسعه و عمران و آبادانی این مرز و بوم را با افتخار طی خواهیم کرد.

منبع:مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز