معاون استاندار ایلام:

راه اندازی طرحهای بزرگ تولیدی وصنعتی در ایلام نیاز مند دریافت تسهیلات میباشند

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۰:۱۵
کد خبر: ۵۶۴۵۸۳
راه اندازی طرحهای بزرگ تولیدی وصنعتی در ایلام نیاز مند دریافت تسهیلات میباشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: اکنون چند طرح بزرگ تولیدی و صنعتی در این استان در دست اجراست که برای تکمیل و راه اندازی به تسهیلات بانکی نیاز دارند.

 

به گزارش برنا- ایلام، حشمت اله عسگری در دیدار مدیر عامل بانک ملت اظهار کرد: طرح هایی همچون پتروشیمی مهران و دهلران و چند طرح کوچک دیگر از جمله بسته بندی عسل و گیاهان دارویی با تزریق تسهیلات بانکی روند اجرایی شان شتاب می گیرد. 
وی از مدیر عامل بانک ملت خواست با اختصاص تسهیلات مناسب به این طرح ها در راستای اشتغالزایی و همچنین رونق تولید استان و استفاده از ظرفیت های ویژه آن کمک کنند. 
 عسگری افزود: تغییر رویه در چینش و همچنین برنامه ریزی در راستای تحول و استفاده از طرح و ایده های نو در بانک ملت نقش موثری در افزایش تاثیرگذاری این بانک بویژه در طرح های تملیکی دارد. 
وی تاکید کرد: اکنون طرح های زیادی به تملک بانک ملت یا سایر بانک های استان در آمده اند اما بانک ها برنامه ایی برای واگذاری یا فعال شدن آنها ندارند حال آنکه در صورت اجاره و یا واگذاری آنها به مجریان جدید می توان از این ظرفیت ها به بهترین وجه استفاده کرد. 
مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار ضمن اعلام همکاری برای پرداخت تسهیلات به طرح های تولیدی و صنعتی استان ایلام گفت: امیدواریم با موافقت هیات مدیره بانک بتوانیم نسبت به پرداخت تسهیلات در سال جدید کمک کنیم. 
هادی اخلاقی اظهار کرد: برای طرح های تملیکی بانک نیز آگهی مزایده منتشر شد اما بسیاری از این طرح ها تاکنون به فروش نرفته و همین عامل موجب تجمیع املاک بانک ملت شده است که باید راهکاری جدیدی برای استفاده از این ظرفیت ها بکار گیریم. 
وی از مدیر امور شعب بانک ملت استان ایلام نیز خواست که پیگیر واگذاری طرح های تملیکی این بانک در استان به صورت اجاره به متقاضیان طرح های جدید باشد. 
رئیس حراست بانک ملت کشور نیز در این دیدار گفت: فعال شدن اشتغال و رونق تولید پایدار در مرزهای کشور از اهداف اصلی این بانک است که امیدواریم در استان مرزی ایلام نیز عملیاتی شود. 
مرتضی فراهانی تاکید کرد: حفظ امنیت پایدار مرزهای کشور در گرو ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم این مناطق است که باید با حمایت بانک ها و سرمایه گذاران محقق شود. 
وی ابراز امیدواری کرد که بانک ملت با توجه بیشتر برای اختصاص تسهیلات به طرح های مهم و برجسته تولیدی و صنعتی بتواند گامی در راستای ایجاد اشتغال و تولید استان ایلام بر دارد. 
 در این دیدار همچنین مسایل و مشکلات پیش رو در زمینه دستور العمل های بانک ملت برای تحقق برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی و ارائه تسهیلات به طرح های معرفی شده از سوی ستاد تسهیل استان ایلام از سوی مسئولان بانک ملت و مدیران اجرایی استان ایلام بررسی شد.

 

نظر شما