سردار حسینی:

دشمن‌شناسی دستاورد بزرگ امام راحل برای ملت بود

۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۲:۴۴
کد خبر: ۵۶۸۰۷۳
دشمن‌شناسی دستاورد بزرگ امام راحل برای ملت بود
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: حفظ انقلاب اسلامی و ادامه راه و خط امام راحل امروز وظیفه آحاد و ملت ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان است.
به گزارش برنا- ایلام، سردار سید صادق حسینی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر ایلام، اظهار کرد: امام راحل، مدافع اسلام ناب، رهبری شجاع، مدافع فقرا، طرفدار توده‌های مختلف مردم، عاشق ملت عزیز ایران اسلامی و احیاگر اسلام ناب بود.

وی، بابیان اینکه امام راحل مروج خودباوری و عدم تکیه‌بر دنیای شرق و غرب بود، تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های حضرت امام راحل، دشمن‌شناسی بود و دشمن اصلی اسلام و ملت ایران و نظام اسلامی را آمریکای جنایتکار می‌دانست و این عقیده را در فرمایشات خود برجسته می‌کرد و فرمود که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

سردار حسینی، یادآور شد: جمله حضرت امام راحل که آمریکا شیطان بزرگ است دارای معانی و مفاهیم بزرگی است و از همان دوران آغاز مبارزات و قیام خرداد مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی رقم خورد، لایحه کاپیتولاسیون و مصونیت شهروندان آمریکایی را امام راحل برملا کرد و امام از فتح لانه جاسوسی آمریکا، به عنوان انقلاب دوم یادکرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: امروز دشمن‌شناسی یکی از وظایف اساسی ملت است و اگر می‌خواهیم در مسیر امام و خط امام راحل حرکت کنیم باید با دشمن‌شناسی به‌موقع و به هنگام، از دستاوردهای انقلاب اسلامی که میراث گران‌بهای امام راحل است دفاع کرده و آن را حفظ کنیم.

وی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی میراث امام راحل است، افزود: در انتخابات اخیر که برگزار شد و با حضور مردم به یک حماسه بزرگ تبدیل گردید، در برخی از سخنان اصل نظام اسلامی را هدف قراردادند، در انتخابات اخیر دفاع از منافقین را در دستور کار قراردادند درحالی‌که حضرت امام فرمودند که منافقین از کفار هم بدترند.

 حسینی، بابیان اینکه منافقین 17 هزار نفر از مردم ایران اسلامی را به قتل رساندند، تصریح کرد: برخی برای متاع دنیوی به امام راحل که ناخدای کشتی انقلاب اسلامی بود حمله کردند، این در حالی بود که منافقین در طول 8 سال دفاع مقدس در دامن صدام پناه بردند و علیه مردم این سرزمین با رژیم بعثی همکاری کردند و جوانان این مرزوبوم را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، افزود: اقدام دهه 60 در اعدام منافقین یک اقدام انقلابی بود و در آن زمان نیز افرادی بر مسند قضاوت بودند که امروز هم مسند افرادی هستند که در انتخابات اخیر به انقلاب اسلامی به بهانه اعدام منافقین، حمله کردند.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم که خط امام راحل زنده بماند باید راه امام راحل ادامه یابد امروز دستاوردهای انقلاب و امام راحل در اختیار ماست که باید با تمام توان و قدرت و اقتدار از این دستاوردها دفاع کرده و راه امام را ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز