امام جمعه سرابله:

روز جهانی قدس همچنان مساله اول جهان اسلام است

۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۴:۱۰
کد خبر: ۵۷۷۳۱۰
روز جهانی قدس همچنان مساله اول جهان اسلام است
همه جناح‌ها ی سیاسی وملت ایران از حملات موشڪی سپاه علیه مواضع داعش در سوریه خوشحال شدند واین عملیات باردیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-حجت السلام والمسلمین احمد امرایی امام جمعه سرابله در خطبه‌های نماز جمعه واجتماع راهپیمایان روز قدس گفت:روز قدس روز فریاد اتحاد و انسجام مردم ڪشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود:روز جهانی قدس همچنان مساله اول جهان اسلام است و همه ما تا آزادی قدس با دشمنان بخصوص رژیم صهیونیستی مبارزه خواهیم ڪرد.

امام جمعه سرابله اظهار داشت:مردم ایران اسلامی بار دیگربا لبیڪ به رهبر معظم انقلاب با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محڪمی بر دهان یاوه گویان استڪبار زدند واین حضور باعث دلگرمی فلسطینیان است.

حجت الاسلام امرایی در ادامه با اشاره به عید سعید فطرگفت:عید سعید فطر روز وحدت مسلمانان است ودراین روز مسلمانان درڪنار هم با برگزاری نماز فطر وحدت و برادری خود را به نمایش میگذارند.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه به مواضع داعش گفت:همه جناح‌ها ی سیاسی وملت ایران از حملات موشڪی سپاه علیه مواضع داعش در سوریه خوشحال شدند واین عملیات باردیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شد.

امام جمعه سرابله با اشاره به سالروزشهادت دڪتربهشتی ویارانش افزود:این ترورتوسط ایادی جنایتڪار آمریڪا و انگلیس انجام شد وهم اڪنون نیز مسوولان این قوه همانند شهید بهشتی ویارانش باوفایش ڪارآمد و دانشمند هستند.

امرائی از دکتر رزم مدیرکل دادگستری ایلام بعنوان شهید زنده یاد کرد وگفت: ایشان یکی از مخلص ترین نیروهای خدمتگزار دستگاه قضائی است که بخاطر دفاع از اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی سالها در جبهه های جنگ حق علیه باطل بوده  و این شهید زنده بدنش پر از ترکش زمان جنگ است

امام جمعه سرابله در ادامه گفت:با امدن ایشان در منصب دستگاه قضائی استان تغییر وتحولات مهمی در حال انجام است ودر حقیقت دارند قضات را الک میکنند ودستگاه قضائی استان را از وجود قضات ناعادل ومتخلف پاکسازی میکند.

وی در پایان گفت: بعضی از قضاتی که به قانون پایبند نیستند و باعث مشکلاتی برای مردم میشوند جایشان منصب قضاوت نیست وباید از دستگاه قضا بروند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز