پولادی خبرداد:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های مسکن مهر درایلام

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۷:۳۹
کد خبر: ۵۷۸۲۶۸
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های مسکن مهر درایلام
معاون امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبه هیات دولت برای تکمیل زیرساخت های آب و برق مسکن مهر این استان خبر داد.

 به گزارش برنا-ایلام،  شاپور پولادی در نشست شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: در کل استان ایلام چه در شهرهای بالای 25 هزار نفر و چه کمتر از آن، بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر در قالب قراردادهای سه جانبه و 2 جانبه احداث شده است و از این تعداد واحدهای مسکن مهر تاکنون نزدیک به 15 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
وی تاکید کرد: نزدیک به سه هزار واحد مسکن مهر نیز در دست ساخت بوده که تا پایان نیمه اول سال جاری تعداد یک هزار و 300 واحد دیگر تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.
پولادی بیشترین واحدهای فاقد متقاضی را مربوط به شهرستان دهلران(شهر موسیان)،شهر سرابله و چند نقطه دیگر در سطح استان اعلام کرد و یادآور شد: در این راستا درصدد انجام ساز و کاری هستیم تا بدون درنظر گرفتن بند واگذاری زمین این واحدهای باقیمانده را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم.
وی گفت: هم اکنون و با پیگیری های که در سطح استان انجام شده، کلیه زیرساخت های لازم از قبیل آب، برق، گاز و آسفالت معابر در کلیه واحدهای مسکن مهر ایلام در حال انجام است.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام اضافه کرد: در پروژه مسکن مهر 2 نوع قرارداد سه جانبه و دو جانبه وجود دارد که در خصوص قراردادهای سه جانبه تمامی واحدهای مسکن مهر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پولادی افزود: مشکل اصلی مسکن مهر استان مربوط به قراردادهای 2 جانبه است به طوری که در برخی از شهرها چون 2 تعاونی در شهرستان دره شهر، شهر موسیان در شهرستان دهلران و تعاونی های سه و پنج تاکسیرانی ایلام در قالب قرارداد 2 جانبه بین متقاضیان و تعاونی منعقد شده که مشکلاتی را ایجاد کرده است.
وی گفت: تلاش خواهیم کرد پرونده ساخت و سازهای مسکن مهر در این استان باید تا پایان امسال بسته و این مسکن ها به متقاضیان تحویل داده شود.
در مجموع 18 هزار واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه، خود مالک و بافت های فرسوده در استان ایلام احداث شد که از این تعداد تاکنون 15 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و 3 هزار واحد نیز باقی مانده و تحویل نشده است. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز