مدیرکل گمرک استان ایلام:

مرز مهران در ایام تعطیلات عید فطر فعال است

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۷۸۲۷۶
مرز مهران در ایام تعطیلات عید فطر فعال است
مرز بین المللی مهران در این شهرستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر فعال است و مبادلادت اقتصادی در این مرز طبق روال روزهای عادی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-محسن مصطفایی  اظهار کرد: با توجه به رسمی بودن مرز مهران، فعالیت و روند صادرات کالا از این مرز در ایام تعطیل نیز ادامه دارد و تاجران ایرانی فعال در ایام تعطیلات عید فطر می توانند همانند گذشته به فعالیت های خود ادامه دهند.

وی افزود: تاجران کشورمان در این ایام می توانند در صورت آمادگی تجار و پیله وران و حضور کارکنان گمرک و پایانه مرزی عراق در این مرز، صادرات کالا در این مرز را مثل روزهای عادی انجام دهند.

مدیر پایانه مرزی مهران نیز در خصوص تردد زائران در این ایام گفت: تردد مسافر نیز از این مرز در ایام تعطیلات عید سعید فطر همانند روزهای گذشته بدون وقفه انجام می شود ضمن اینکه دستگاه های اداری مستقر در مرز نیز در این ایام فعال هستند و وظایف خود را انجام می دهند.

اسدی محمدی با بیان اینکه عبور راحت و بدون معطلی زائران از مرز مهران به مقصد عتبات عالیات در حال انجام است، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون (3 ماه گذشته) بیش از 530 هزار زائر (320 هزار زائر ایرانی و 200 هزار مسافر خارجی) از مرز بین المللی مهران تردد کردند.

مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب باختری ایلام از کانون های مهم تردد زوار و صدور کالای ایرانی به عراق است.

ایرنا

نظر شما