دیدار جلال میرزائی نماینده ایلام با مردم شهرستان سیروان

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۶:۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۷۸۴۱۴
دیدار  جلال میرزائی نماینده ایلام با مردم شهرستان سیروان
در استان ایلام نیز نیاز داریم که یک بررسی از عملکرد مدیران استان داشته باشیم وبا انتخاب مدیران شایسته وقانون مدارکیفیت خدمات به مردم افزایش داده تا اینکه مدیریت دولت در استانتوانمندتر شود.

به گزارش برنا-ایلام- در این دیدار مردمی دکتر میرزایی نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم جهت شرکت پرشکوه در انتخابات گفت: زیبایی انتخابات همین رقابت است و جا دارد این زیبایی را حفط کنیم و بعد از اتمام انتخابات مثل تمام دنیا به رئیس جمهور منتخب احترام بگذاریم.

وی افزود: ما باید با تبعیت از قانون واحترام به رای اکثریتاین نوع بداخلاقیها که یک نوع قانون گریزی است کنار گذشته وزمینه وحدت وهمدلی را در جامعه فراهم آوریم.

وی ادامه داد: در دوره 4 ساله ای که از دولت دکتر روحانی می گذرد نیاز است عملکرد کابینه دولت بررسی شود و در مجلس شاخص هایی برای این کار در کمیسیونهای مختلف درنظر گرفته شده است که با بررسی هایی که صورت گرفته نمایندگان به نتایج خوبی در این زمینه رسیده اند

میرزائی گفت:در استان ایلام نیز نیاز داریم که یک بررسی از عملکرد مدیران استان داشته باشیم وبا انتخاب مدیران شایسته وقانون مدارکیفیت خدمات به مردم افزایش داده تا اینکه مدیریت  دولت در استانتوانمندتر شود.

وی در ادامه گفت: فرماندار  شهرستان سیروان مسائل را به بنده منتقل نموده وقطعا این مشکلات بایستی توسط ادارات مستقر در شهرستان حل شوند .

وی تصریح کرد:کار نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت است که بعد نظارت دست نماینده را باز می گذارد که در زمینه تخصیص منابع تلاش کند که زودتر تخصیص داده شوند که ادارات نیز بتوانند خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز