تشدیداقدامات پلیس راهور درطرح تابستانه:

توقیف وجریمه درانتظار رانندگان متخلف فاقد مدارک

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۱۸:۵۴
کد خبر: ۵۸۰۴۹۴
توقیف وجریمه درانتظار رانندگان متخلف فاقد مدارک
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ازتشدیداقدامات پلیس راهوردرطرح تابستانه خبردادوگفت: همراه داشتن کلیه مدارک وسیله نقلیه و گواهینامه برای راننده هنگام رانندگی الزامی است.

  به گزارش برنا-ایلام ;سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: برابر ماده۹قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، رانندگان موظفند هنگام رانندگی گواهینامه، کارت خودرو و بیمه نامه معتبر شخص ثالث و برای خودرو هایی که بیش از پنج  سال از تولید آنان می گذرد برگ معاینه فنی را همراه داشته باشند و در صورت مطالبه مأموران راهنمایی و رانندگی آن ها را ارئه کنند. 

وی ادامه داد: مأموران در صورتی مدارک رانندگان را مطالبه می کنند که شاهد تخلفی از سوی راننده بوده یا تحت تعقیب قضایی و انتظامی باشد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: در صورتی که یکی از مدارک فوق،شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر به همراه راننده باشد مأموران راهور موظفند با اخذ مدرک مذکور و ارائه رسید بدون توقف وسیله نقلیه راننده را ملزم به ارائه سایر مدارک کنند. 

وی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی باید علاوه بر مدارک فوق سایر مدارک اختصاصی مربوطه را به همراه داشته باشند. 

سرهنگ ناصری اضافه کرد:طرح تابستانه پلیس از اول تیرماه شروع و تاپایان شهریور ادامه خواهدیافت وازابتدای این طرح تاکنون 47دستگاه وسیله نقلیه  به علت فقدان مدارک توقیف وبه پارکینگ منتقل شده اند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  ایلام در پایان گفت: کلیه وسایل نقلیه باید به تجهیزاتی که در قوانین و مقررات معین می شود مجهز باشند در غیر این صورت راهنمایی و رانندگی از شماره گذاری و ارائه خدمات به آن ها خودداری می کند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز