فتاحی:

مبارزه با آسیب های اجتماعی منجر به تحقق سلامت و ریشه کن کردن پدیده شوم اعتیاد خواهد شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۸:۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۸۱۷۳۶
مبارزه با آسیب های اجتماعی منجر به تحقق سلامت و ریشه کن کردن پدیده شوم اعتیاد خواهد شد
گاهی سازی و اطلاع رسانی و همچنین برگزاری کلاسهای متعدد با محوریت مبارزه با اسیب اجتماعی من جمله طلاق,اعتیاد,ربا,خودکشی می تواند بزرگترین شیوه کمک رسانی را به مردم داشته باشد.

به گزارش برنا-ایلام; الیاس فتاحی معاون فرماندار چرداول در نشست مبارزه با اسیب های اجتماعی که در محل فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت:مبارزه با آسیب های اجتماعی می تواند با اجرای برنامه های بومی  محلی 'و پیشگرانه بصورت خودجوش از سوی کلیه دوایر دولتی صورت گیرد چرا که با این حرکت بزرگ و اجتماعی می توانند از  پدیده شوم اعتیاد جلوگیری لازم را بعمل آورند 

وی افزود: اگاهی سازی و اطلاع  رسانی و همچنین برگزاری کلاسهای متعدد با محوریت مبارزه با اسیب اجتماعی من جمله طلاق,اعتیاد,ربا,خودکشی می تواند بزرگترین شیوه کمک رسانی را به مردم داشته باشد.  

معاونت فرماندار به نقش ورزش و نشاط اجتماعی بعنوان مهمترین و اثر گزارترین اصل اثر گزار در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت :هزینه بیشتر در این حوزه و پایه کار امدن جوانان  در این مسیر باعث شکوفایی و شادابی و ایجاد انگیزه که شرط اصلی در جهت کاهش اسیب های اجتماعی است می شود .

این مسؤل در پایان از از تمام مسولیین خواستار تعامل,مشارکت,هم دلی,و همچنین برگزاری کلاسها و اجرای برنامه های بومی و محلی در  سطح شهرستان شدند.

خبرنگار-فاطمه  هواسی

نظر شما