آغاز داوری جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام/ ارسال ۲۰۸ اثر به دبیرخانه

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۹۰۳۰۳
آغاز داوری جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام/ ارسال ۲۰۸ اثر به دبیرخانه
نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در استان ایلام، گفت: جشنواره رضوی ۹ مرداد هم‌زمان با دهه کرامت در مرکز این استان با حضور مسئولان و فرهیختگان و برگزیدگان برگزار و نفرات برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام ;منصور محبی، نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در استان ایلام،  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی ٩ مرداد سال جاری در مرکز این استان برگزار می‌شود.

 وی، بابیان اینکه ٢٠٨ اثر درمجموع در دو بخش سفرنامه و خاطره‌نویسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است، ابراز کرد: کار دواری آثاری ارسال به دبیرخانه هم‌اکنون با حضور اعضای هیئت‌داوران متشکل از اساتید برجسته دانشگاه و نویسندگان و مؤلفان برجسته در این حوزه در حال انجام است.

 نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در استان ایلام، ابراز کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره در استان از ١٢ نفر در بخش‌های سفرنامه و خاطره‌نویسی در دو رده سنی و ٢ نفر نیز در بخش ویژه با حضور مسئولان استانی و کشوری تجلیل خواهد شد و آثار برگزیده به مرحله نهایی جشنواره رضوی راه پیدا خواهند کرد.

 محبی، بابیان اینکه‌ این جشنواره از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در کشور است، یادآور شد: جشنواره رضوی برای نهمین سال متوالی در استان ایلام برگزار می‌شود که در شش دوره گذشته با موضوع سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی به میزبانی استان برگزارشده است.

 وی، بابیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ٢٠ تیرماه سال جاری بوده است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره از سراسرکشور در ششمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی نسبت به ارسال آثار خود اقدام کرده‌اند.

 نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در استان ایلام، یادآور شد: تشکیل اتاق فکر با حضور اساتید برجسته، توزیع پوستر و فراخوان جشنواره، برگزاری نشست‌های برنامه‌ریزی و سیاست گزاری و انجام تبلیغات گسترده در سطح فضای مجازی و همچنین توزیع پوستر در شهر مهران به زبان عربی برای زوار عراقی از برنامه‌های دبیرخانه جشنواره برای برگزاری باشکوه این جشنواره بوده است.

 محبی، در پایان بابیان اینکه برگزاری این جشنواره در استان ایلام از سال ٨٧ آغازشده است، خاطرنشان کرد: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با موضوع‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی همه‌ساله دهه کرامت از میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) باهدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز