اثر عکاس جوان ایلامی در نمایشگاه گروهی «نیدرا آرت» ترکیه

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۵:۴۱
کد خبر: ۵۹۷۱۶۲
اثر عکاس جوان ایلامی در نمایشگاه گروهی «نیدرا آرت» ترکیه
اثر هادی کریمی از هنرمندان جوان عکاس استان ایلام در نمایشگاه گروهی «نیدرا آرت» در استانبول ترکیه در معرض دید علاقه‌مندان به هنر عکاسی در این کشور قرار گرفت.

به گزارش برنا ایلام هادی کریمی در گفتگو با برنا اظهار کرد : این نمایشگاه از ١٢ تا ٢٢ مردادماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه دایر است.

 وی، بابیان اینکه این نمایشگاه عکس شامل آثاری از هنرمندان عکاس کشور ایران و همچنین کشور ترکیه است، ابراز کرد: بر اساس گفته‌های وحید شیخیان دبیر برگزاری این نمایشگاه، این رویداد هنری بعد از اعلام فراخوان با استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان کشور مواجه شده است.

 کریمی، بابیان اینکه این نمایشگاه گروهی عکس در گالری ایدیل شهر استانبول دایر شده است، یادآور شد: در مرحله اول داوری حدود ١٠٠ عکس از هنرمندان عکاس کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند که درنهایت ٤٢ اثر عکس برای نمایش در این گالری موردپذیرش قرارگرفته است.

 این عکاس جوان ایلامی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه در کشور ترکیه علاوه بر معرفی استعدادهای درخشان در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی به‌ویژه هنر عکاسی، زمینه‌سازی پیوند و ارتباط هنری بین هنردوستان و هنرمندان  کشور ها رااعلام کرد

 وی، در پایان خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای استعدادهای بسیار درخشانی در زمینه هنرهای مختلف به‌ویژه هنر عکاسی است که جا دارد مسئولان در راستای حمایت و کمک به رشد و شکوفایی این استعدادها توجه بیشتری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز