فرماندار ملکشاهی;

خبرنگاران باید به موازات نقد سازنده نسبت به ارائه خدمت ها و تلاش های مثبت نهادهای اجرایی نیز اقدام کنند

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۱:۳۳
کد خبر: ۵۹۸۴۱۰
خبرنگاران باید به موازات نقد سازنده نسبت به ارائه خدمت ها و تلاش های مثبت نهادهای اجرایی نیز اقدام کنند
فرماندار ملکشاهی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان قشر اطلاع رسان جامعه نقش بی بدیلی در پویایی و نشاط اجتماعی ایفا می کنند.

به گزارش برنا- ایلام ،اسد قاسمی به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به نقش مهم و ارزنده خبرنگاران در بیان حقایق و واقعیت ها اظهار کرد: اعتماد و رجوع عمومی مردم به خبرنگاران نشان از عملکرد مثبت و واقع گرایی این قشر فعال و زحمت کش است.

وی افزود: اطلاع رسانی عملکردها و اقدامات در کنار بیان نقاط قابل بهبود و نقد منصفانه و سازنده باعث ایجاد و افزایش انگیزه مسئولان برای ارائه خدمت بیشتر به مردم است.

وی،با گرامیداشت شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس آنان را خون نگاران ماندگار سال های مقاومت و پایداری ملت دانست که با حضور در خط مقدم حماسه های ماندگار مقاومت و ایثار ملت را به جهانیان صادر نمودند. 

قاسمی تاکید کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین ملت و دولت هستند که تعدیل کننده زیاده خواهی و نقص های آن دسته از افرادی که بجای خدمت به مردم ، منافع شخصی خود را سرلوحه عمل قرار داده اند.

فرماندار ملکشاهی نقادی و طرح مسائل و مشکلات جامعه را از رسالت های خبرنگاران عنوان کرد و گفت: فعالان رسانه ای به عنوان هشدار دهنده مسائل و مشکلات جامعه می توانند از بروز تنش اجتماعی و ایجاد ناهنجاری های اجرایی جلوگیری کنند که مستلزم برخورد مناسب منابع مرتبط با گزارشگری خبرنگاران است.

وی،همچنین رعایت انصاف و صحت را از الزامات نقد و نقادی در جریان کار خبری عنوان کرد.

فرماندار ملکشاهی گفت: خبرنگاران باید به موازات نقد سازنده نسبت به ارائه خدمت ها و تلاش های مثبت نهادهای اجرایی نیز اقدام کنند.

وی،همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی اظهارکرد: یاد شهدا تضمین کننده روح حماسی انقلاب اسلامی در جامعه و نیز فضای رسانه ای کشوراست.

١٧ مردادماه سال ١٣٧٧، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک متحجر طالبان به شهادت رسید به این مناسبت، شورای فرهنگ عمومی کشور، این روز را بعنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور نامگذاری کرد. 

 

نظر شما