فرماندار ملکشاهی:

۱۷ طرح عمرانی زیربنایی در ملکشاهی به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۴:۳۴
کد خبر: ۶۰۲۹۷۸
۱۷ طرح عمرانی زیربنایی در ملکشاهی به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود
قاسمی گفت:اجرای هشت طرح در حوزه های بهداشت و درمان ، احداث چندین واحد آموزشی روستایی و شهری ، گازرسانی و آبرسانی به نقاط مختلف ، بهسازی و روکش آسفالت جاده ها و خدمات کشاورزی بخشی دیگر از عملیات و خدمات دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان ملکشاهی می باشد .

به گزارش برنا-ایلام;فرماندار ملکشاهی اظهار کرد : با فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر یکی از پروژه های مهم شهرستان گازرسانی به روستاهاست که در این هفته سه روستا از نعمت گاز برخوردار، و عملیات گازرسانی به چهار روستای دیگر آغاز می شود . که برای این پروژه ها در مجموع 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد .

وی افزود : مهمترین پروژه شهرستان آبرسانی از سد ایلام است که این هفته ایستگاه پمپاژ1 با اعتبار 45 ملیارد ریال افتتاح ، و ایستگاه شماره 2 نیز با اعتبار 47 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

فرماندار ملکشاهی با اعلام آغاز عملیات خط انتقال برق فشار قوی به پروژه آبرسانی شهرستان طی این هفته یادآور شد : 32میلیاردریال برای اجرای طرح برق رسانی اختصاص یافته ، و اتمام پروژه آبرسانی ازسد چم گردلان به شهرهای ارکواز ،دلگشا،مهر و روستاهای مسیر از اولویت های مسئولان شهرستان می باشد.

قاسمی در ادامه با اشاره به افتتاح چهار واحد آموزشی در سطح روستاهها ، ایجاد و توسعه باغات کشاورزی و چندین بوستان را از دیگر برنامه های هفته دولت در سطح شهرستان برشمرد ، که با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید .

وی اضافه کرد : اجرای هشت طرح در حوزه های بهداشت و درمان ، احداث چندین واحد آموزشی روستایی و شهری ، گازرسانی و آبرسانی به نقاط مختلف ، بهسازی و روکش آسفالت جاده ها و خدمات کشاورزی بخشی دیگر از عملیات و خدمات دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان ملکشاهی می باشد .

وی گفت : در مجموع از سال گذشته تا کنون اعتباری معادل 600 ملیارد ریال در بخشهای مختلف عمرانی ، خدماتی ، آموزشی ، بهداشت و درمان و کشاورزی به این شهرستان اختصاص داده شده که نوید بخش افقی روشن در جهت محرومیت زدایی از چهره این شهرستان نوپا خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز