تیموری خبرداد:

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای مجتمع آبرسانی وحدت و انقلاب دهلران

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۷:۱۹
کد خبر: ۶۰۳۴۷۵
اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای مجتمع آبرسانی وحدت و انقلاب دهلران
مرحله نخست این پروژه با پیشرفت مناسب در حال اجراست و تا پایان سال بهره برداری می شود.

به گزارش برنا-ایلام; مدیر عامل اب روستائی استان اظهار داشت:مرحله دوم نیز بزودی کلنگ زنی شده و تلاش می شود در راستای بهره مندی روستاهای هدف عملیات اجرایی آن شتاب گیرد.

وی در خصوص پروژه های آب روستایی هفته دولت در دهلران گفت: همزمان با این ایام طرح آبرسانی به روستاهای سادات دانشگر و عین صوله در بخش موسیان این شهرستان بهره برداری می شود.

تیموری با اشاره به اینکه برای آبراسنی به این 2 روستا 25 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: مجتمع تامین آب شرب روستاهای وحدت، انقلاب و سادات دانشگر و عین صوله شامل 15 روستا با یک هزار و 229 خانوار و جمعیت چهار هزار و 800 نفر است که در طول سال های گذشته به علت نبود منابع آبی، تامین آب شرب سالم و بهداشتی آنها از طریق آبرسانی سیار انجام می گرفت.

 

فرماندار دهلران نیز در این دیدار بر ضرورت رفع مشکلات آب روستاهای شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به تعداد و وسعت روستاهای این شهرستان توجه به رفع مشکلات آب شرب روستاها به عنوان یک مهم در دستور کار متولیان باشد.

سید حسینعلی موسوی افزود: توجه به بهسازی و مرمت و تعویض خطوط انتقال ، احداث مخازن آب شرب و زیرساخت های آب روستاها از موضوعات مهمی است که نیازمند توجه جدی است.

وی با اشاره به اینکه 99 درصد روستاهای شهرستان از آب شرب لوله کشی بهره مند هستند و چهار هزار و 750 مشترک تحت پوشش شرکت آبفار شهرستان قرار دارند ، گفت: امسال 25 میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان با توجه به اولویت های آب روستایی در شهرستان پیش بینی شده که امیدواریم شاهد شتاب بخشی در رفع مشکلات این حوزه باشیم.

در پایان این دیدار با تقدیر از زحمات نورمحمد چابک مدیر سابق آب روستایی دهلران، غلامعلی کارگر بعنوان مدیر جدید آب روستایی شهرستان دهلران معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز