برگزاری مراسم تحلیف و شروع به کار دوره پنجم شورای شهرهای آبدانان ؛ سرابباغ و مورموری

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۸:۱۸
کد خبر: ۶۰۳۹۸۸
برگزاری مراسم تحلیف و شروع به کار دوره پنجم شورای شهرهای آبدانان ؛ سرابباغ و مورموری
در مراسمی با حضور فرماندار از اعضای قدیم شورای اسلامی شهرهای آبدانان ؛ سرابباغ ؛ مورموری تجلیل و ، مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرهای آبدانان ؛ سرابباغ و مورموری برگزار شد

به گزارش برنا- ایلام; دراین جلسه مجید عسگری  فرماندار آبدانان با تقدیر و تشکر از زحمات شورای اسلامی دور چهارم ، برای اعضای جدید شورای پنجم آرزوی موفقیت و سربلندی نمود و گفت: اعضای شورای اسلامی جدید باید تعامل و همکاری با یکدیگر و مسئولین داشته باشند و مسائل و مشکلات شهر را بدون حاشیه بررسی کنند.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید امین و امانتدار باشند، جز به رضای خدا به چیز دیگری فکر نکنند، عمل به قانون را در نظر داشته باشند، از اختلاف و تک روی جداً پرهیز نموده و همگی با هم متحد و یکدل باشند و اگر این اصول رعایت شود هرگز دچار اختلاف و خودرایی نمی شوند و کلیه مشکلات حل خواهد شد.

عسگری شورای اسلامی شهرو روستا را نمادی از جمهوریت جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: پس از گذشت چهار دوره از شورای اسلامی مردم طعم شیرین مشارکت چشیده و به تاثیر آراء خود در سرنوشت رسیده اند.

وی یادآور شد: امید است با بهره مندی از تجارب ارزنده اعضای شورای چهارم نقاط ضعف شورا به نقاط قوت تبدیل و با تکیه بر توان متخصصین حوزه های مختلف شهری در راستای توسعه همه جانبه شهرهای شهرستان گام برداریم.

گفتنی است در ادامه این مراسم به پاس قدردانی از تلاش چهار ساله اعضای شوراها ی چهارم با لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.

ودر پایان بعد از آیین تحلیف و قرائت سوگند نامه توسط اعضاء، هیئت‌ رئیسه سنی برای اعضای شورای اسلامی شهر های شهرستان آبدانان تشکیل شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز